Firma Press-Service opublikowała raport na temat obecności poszczególnych marek bankowych w mediach. Znajdują się tam też informacje na temat serwisów piszących o bankach. PRNews.pl jest najaktywniejszym medium internetowym informującym o produktach bankowych.
Z raportu wynika, że o bankach i produktach bankowych najczęściej „pisze” internet. Liczba publikacji jest znacząco wyższa niż w przypadku prasy, radia czy telewizji. PRNews.pl, jako medium branżowe, znajduje się na czwartej pozycji pod względem najaktywniejszych mediów internetowych.
PRNews.pl jest jednak niekwestionowanym liderem pod względem doniesień na temat produktów bankowych. Z zestawienia wynika, że tylko we wrześniu pojawiły się tam 464 publikacje na temat produktów, podczas gdy w najpopularniejszym medium prasowym było ich zaledwie 66, w telewizyjnym 21, a radiowym 11.
Najaktywniejsze media tradycyjne informujące o produktach bankowych
Oczywiście nie zamierzamy spoczywać na laurach. Utrzymanie pozycji lidera to nasz priorytet 😉
Z całym raportem można zapoznać się TUTAJ.
Napisz do autora: [email protected]