Laur Konsumenta jest to Ogólnopolski Plebiscyt Popularności Produktów i Usług. Głosy konsumentów zbierane są trzema drogami: drogą telefoniczną, poprzez głosowanie internautów na stronie www.laur-konsumenta.pl oraz ankiety przeprowadzane drogą face-to-face.
O przyznaniu Godła w kategorii Odkrycie Roku decyduje Komisja Weryfikacyjna, która ocenia innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu popularności.
Jak można przeczytać w uzasadnieniu „kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach, markach i usługach nowych, innowacyjnych oraz funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających serca klientów”.
– Jest to to dla nas bardzo cenne wyróżnienie, gdyż oznacza uznanie konsumentów, co jest szczególnie istotne dla nowej marki na rynku – mówi Łukasz Jadachowski, dyrektor Marketingu, Proama.
Proama to firma ubezpieczeniowa, która rozpoczęła działalność od ubezpieczeń komunikacyjnych. W ofercie firmy są pakiety OC i AC, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych: Super Assistance, NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Ubezpieczenie od Utraty Pracy oraz Ubezpieczenie Ochrony Prawnej. Proama chce się wyróżnić na rynku, proponując klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców. Ubezpieczyciel kontaktuje się ze swoimi klientami poprzez internet, telefon i multiagencje.
Źródło: Proama