Możecie mieć problem z zalogowaniem się do bankowości elektronicznej Nest Banku i Raiffeisen Polbanku. Obie instytucje potwierdzają, że trwają awarie i prowadzą prace naprawcze.
Pierwsze zgłoszenie o problemach z zalogowaniem się do Nest Banku dostaliśmy o 11.30. – Dzisiaj od godzin porannych występują problemy z logowanie i działaniem Nest Banku. Komunikat „Nie można wykonać operacji, spróbuj później” – napisał nam jeden z czytelników. Infolinia informuje, że rzeczywiście występują problemy techniczne i trwają prace nad przywróceniem prawidłowego działania systemu.
Problem występuje też w Raiffeisen Polbanku. – Od ponad godziny nie można się zalogować do R-online. Przed godziną próby logowania przekierowywały na stronę główną banku, a strona logowania informowała o problemach z logowaniem, a teraz taka próba przekierowuję na stronę z komunikatem „SERWIS JEST CHWILOWO NIEDOSTĘPNY, PRZEPRASZAMY ZA UTRUDNIENIA” – napisał nam inny czytelnik, klient Raiffeisena.
Także i w tym przypadku infolinia informuje, o przejściowych problemach z dostępem do R-Online. Trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności.