Na początek klientom stacji, GP proponuje baterie alkaliczne Ultra Alkaline, Super Alkaline i cynkowo-chlorkowe – Greencell we wszystkim popularnych rozmiarach AA, AAA, C i D. Aby dopasować się do potrzeb klientów stacji w ofercie GP będą także baterie stosowane w pilotach samochodowych, aparatach fotograficznych i latarkach. Niedługo do sprzedaży zostaną wprowadzone latarki GP.
Do tej pory produkty GP nie były dostępne na stacjach paliw, ponieważ firma koncentrowała się na innych kanałach dystrybucji. Jednak znaczenie stacji jako sieci sprzedaży produktów impulsowych, jakimi są baterie, rośnie. Ciągle przybywa samochodów, a co za tym idzie klientów stacji benzynowych. 24-godzinny tryb pracy, duża liczba punktów i znaczny przepływ klientów czyni stację atrakcyjnym kanałem sprzedaży. Bez wątpienia najwłaściwiej jest, gdy baterie umieszczone są przy punktach kasowych. Przede wszystkim należy pokazać, że baterie GP są dostępne.
Do kupna baterii można klienta zachęcić nie tylko za pomocą samego produktu. Bateria nie ma smaku, zapachu i najczęściej od razu „znika” w rozmaitych urządzeniach, gdyż jej zadaniem jest spełnienie określonej funkcji. Ważną rolę spełnia więc ekspozycja baterii w punkcie sprzedaży – specjalna zabudowa, stojaki, dyspensery na ladę. Nowoczesne, przyciągające uwagę materiały (POS) – plakaty, kiwaki, naklejki i ulotki mają nie tylko zachęcić do kupna baterii, ale także spełniają funkcję edukacyjną. Klientowi w ten sposób przypomina się, że potrzebuje baterii. W tym względzie GP Battery (Poland) liczy na współpracę ze stacjami w dopasowaniu miejsca i warunków ekspozycji swoich produktów.