Marketing
Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania BIK. „BIK się sprawdza”
Większość z nas zdaje sobie sprawę, że banki i inne instytucje finansowe sprawdzają nas w BIK, gdy staramy się o …
Karol Paciorek, Red Lipstick Monster, Martin Stankiewicz i Izak w akcji społecznej ING – Porozmawiajmy o pieniądzach
Mówi się, że o pieniądzach się nie rozmawia. Być może dlatego, że rozmowy na temat finansów budzą wiele trudności, …
Program „Bez cukru” nagrodzony w konkursie "HR OF CHANGE"
Bank Pekao otrzymał główną nagrodę w konkursie „HR OF CHANGE” w kategorii „Zarządzanie zmianą” za program „Bez …
Getin Bank wybiera Spark Foundry do obsługi mediowej i przedłuża współpracę z Performics
Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg na obsługę mediową Getin Noble Banku. Agencja …
Program Polska Bezgotówkowa z kolejną kampanią reklamową
Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną falę ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z …
„Na ile tak naprawdę Cię stać?” pyta Marcin Dorociński w najnowszej kampanii Santander Bank Polska
Po co nam marzenia? Po to by je spełniać. W najnowszej reklamie Santander Bank Polska pokazuje radość, jaką daje …
PKO Bank Polski i Lotto z Ekstraklasą na kolejne dwa sezony
Ekstraklasa i PKO Bank Polski podpisały nową umowę, dzięki której bank pozostanie partnerem tytularnym ligowych …
Rusza druga edycja Cyfrowych Rewolucji mBanku
24 maja rusza druga edycja Cyfrowych Rewolucji mBanku. Filarem akcji jest nowa strona cyfrowerewolucje.pl – …
Nowa reklama TV pożyczki gotówkowej Banku Millennium
Rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej pożyczki gotówkowej Banku Millennium (RRSO 15,32%), ponownie z …
Bank Millennium najlepszym bankiem w Polsce wg magazynu Global Finance
Bank Millennium został uznany za najlepszy bank w Polsce w 28 konkursie Best Bank Awards, organizowanym przez …
Ekspansja zagraniczna poprzez e-commerce. Bank BNP Paribas zaprasza przedsiębiorców na kolejny cykl konferencji PHZ online
Handel online nie tylko zyskuje na popularności, ale staje się bardziej transgraniczny. O wynikających z tego …
Bank BNP Paribas i Forum Odpowiedzialnego Biznesu promują różnorodność w miejscu pracy. Startuje Miesiąc Różnorodności
W czwartek, 6 maja, startuje Miesiąc Różnorodności – cykl wydarzeń poświęconych tematyce diversity & inclusion, …
Millennium Docs Against Gravity na podium w Złotym Bankierze
Festiwal filmów dokumentalnych Millennium Docs Against Gravity, wspierany od 15 lat przez Bank Millennium wraz z …
Przelewy24 promuje P24NOW w telewizji
Rozpoczyna się kampania telewizyjna nowej metody płatności P24NOW, wprowadzonej na rynek przez serwis Przelewy24 we …
ING Bank Śląski w nowej internetowej kampanii promuje ideę prostego języka
Tym razem za pomocą krótkich tekstowych wypowiedzi, charakterystycznych dla określonej grupy odbiorców, np. branży …
ING z trzecim certyfikatem prostej polszczyzny
ING Bank Śląski po raz kolejny został wyróżniony przez ekspertów z Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu …