Ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa promująca kredyty dla małych i średnich firm Banku BPH. Kampanii towarzyszy promocja 0% prowizji przygotowawczej dla klientów, którzy skorzystają z linii bieżącej, kredytów inwestycyjnych lub kredytu Ekspres Kapitał. Specjalna oferta cenowa obowiązuje dla wniosków złożonych do 30 czerwca br.
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Już nie musisz stawać na głowie, aby zapewnić swojej firmie stabilny rozwój”. Skierowana jest do dotychczasowych i nowych klientów Banku BPH, którzy planują zaciągnięcie kredytu na finansowanie działalności bieżącej, finansowanie nakładów inwestycyjnych lub innych celów związanych z prowadzonym biznesem.
Szczegóły dotyczące promocji, a także oferty kredytowej dla małych i średnich firm dostępnej w Banku BPH, znajdują się na stronie banku.
Działania marketingowe potrwają do końca czerwca br. i będą prowadzone w mediach elektronicznych (telewizja, radio), internecie, a także poprzez direct mailing, oddziały i regionalne centra doradczo–kredytowe Banku BPH. Kreację marketingową przygotowała Grupa 66 Ogilvy, a zakupu mediów dokonał dom mediowy Starlink. Działania w Internecie poprowadzi Ogilvy Interactive.
Źródło: Bank BPH