Provident Polska wybrał agencję Lighthouse Consultants do kompleksowej obsługi działań PR. Umowa obejmuje usługi w zakresie PR korporacyjnego, doradztwa strategicznego, relacji z mediami, komunikacji programów społecznej odpowiedzialności biznesu oraz wsparcia w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Agencja Lighthouse Consultants została wybrana w drodze dwuetapowego przetargu. Do udziału w przetargu zaproszono szesnaście agencji. W pierwszym etapie swoje oferty zaprezentowało osiem agencji, z których dwie zakwalifikowano do finalnej tury rozmów.
Zależało nam na tym, aby proces wyboru doradcy komunikacyjnego dla Providenta przeprowadzony został w sposób transparentny i w oparciu o jasne kryteria. Dlatego do pierwszego etapu przetargu zdecydowaliśmy się zaprosić stosunkowo dużą liczbę firm, a każda z nich otrzymała formularz, według którego ocenialiśmy oferty przedstawiane przez agencje – powiedział Tomasz Trabuć, kierownik Działu Public Relations Provident Polska. W wyniku przeprowadzonych spotkań prezentacyjnych, wybraliśmy te agencje, które w naszym przekonaniu, w najlepszy sposób odpowiedziały na zadania określone w wymagającym briefie i z nimi prowadziliśmy dalsze rozmowy. W finalnym etapie, za najlepszą ofertę uznaliśmy propozycję przedstawioną przez Lighthouse Consultants.
Poprzednio agencja Lighthouse Consultants współpracowała już z Providentem w 2009 r., a zakres współpracy obejmował doradztwo komunikacyjne w obszarze CSR.
Źródło: Provident Polska