Rowland Communications będzie obsługiwać markę Liberty Direct w zakresie PR korporacyjnego i produktowego, Gruppa 66 Ogilvy zajmie się realizacją strategii reklamowej, a MPG planowaniem i zakupem mediów. Firma Hypermedia będzie dostawcą kompleksowych rozwiązań w zakresie komunikacji i marketingu interaktywnego.
„Naszym założeniem przy tworzeniu marki Liberty Direct będzie koncentracja na kliencie w każdym obszarze działalności firmy – począwszy od zaproponowania dobrej jakości produktów w rozsądnej cenie, poprzez wysoką jakość serwisu, aż po rzetelną likwidację szkód. Wizerunek marki będzie budowany w sposób spójny ze strategią grupy Liberty Mutual, do której należy marka Liberty Direct. Założenia te będą wspierać wszystkie firmy współpracujące z nami w zakresie PR, reklamy oraz planowania mediów” – mówi Rafał Karski, Dyrektor Marketingu polskiego oddziału Liberty Seguros S.A.
Liberty Mutual jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 24 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną z największych instytucji ubezpieczeniowych. Liberty Mutual oferuje pełną gamę ubezpieczeń dla osób fizycznych i firm, przy czym jedną z najważniejszych linii biznesowych grupy Liberty Mutual są ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych, które w 2006 roku stanowiły 27% składki przypisanej netto. Od kilkudziesięciu lat grupa prowadzi działalność na rynkach międzynarodowych, w tym również w Europie – jej produkty dla klientów instytucjonalnych oferowane są niemal na wszystkich rynkach europejskich, natomiast w segmencie klientów indywidualnych grupa Liberty Mutual obecna jest Portugalii, Turcji oraz Hiszpanii.