– Staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów i osób zainteresowanych ofertą naszego banku. Wprowadzona możliwość kontaktu za pomocą komunikatora internetowego to kolejny krok, jaki zdecydowaliśmy się podjąć w zakresie unowocześnienia oferowanych przez nas usług i ułatwienia kontaktów z bankiem – powiedział Piotr Kochanowski, odpowiedzialny za bankowość elektroniczną w ING Banku.
Klient nawiązuje kontakt z infolinią poprzez komunikator Skype, gdzie w zależności od produktu lub usługi, jaka go interesuje, wybiera połączenie z konsultantem ING Banku odpowiedzialnym za dany obszar.
Z nowej formy komunikacji mogą skorzystać wszystkie osoby zainteresowane ofertą detaliczną ING Banku. Aby połączyć się przez Skype wystarczy odwiedzić stronę internetową www.ingbank.pl i wejść na zakładkę Kontakt. Po kliknięciu w logo komunikatora nastąpi połączenie z konsultantem.
W tym roku ING wprowadził szereg usług i produktów skierowanych do osób korzystających z internetu w kontakcie z bankiem. Wśród nich jest bezpłatne konto internetowe Direct, eLokata oraz program lojalnościowy Bankujesz-kupujesz. W ostatnich tygodniach nastąpiła również modernizacja systemu bankowości internetowej.