PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaPZU ma nową ofertę dla rowerzystów
PZU

PZU

Grupa Kapitałowa Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń SA (Grupa PZU) jest jedną z największych instytucji finansowych w Polsce, a także Europie Środkowo-Wschodniej. Tradycje PZU sięgają 1803 roku, kiedy powstało pierwsze na ziemiach polskich towarzystwo ubezpieczeniowe.

PZU ma nową ofertę dla rowerzystów

Ubezpieczenia 15.04.2025 (12:03)
Ubezpieczenia PZU

Okres wiosenny nieodłącznie wiąże się z początkiem sezonu rowerowego. Dlatego PZU rusza z kampanią promującą nową ofertę specjalną ubezpieczenia PZU Rowerzysta, które zapewnia wsparcie między innymi w przypadku nieszczęśliwych wypadków oraz włamania i kradzieży roweru.

Z początkiem wiosny, kiedy rozpoczyna się sezon rowerowy, rośnie liczba rowerzystów korzystających z miejskich ścieżek i tras. Już 81% badanych Polaków twierdzi, że jazda na rowerze to idealny sposób rekreacji, zaś ponad 34% respondentów dojeżdża na rowerze do pracy, szkoły lub na uczelnię. Niestety, jak wynika z najnowszych danych Policji, w 2024 roku wzrosła liczba wypadków z udziałem użytkowników jednośladów. W ubiegłym roku doszło do 3765 zdarzeń, o 169 więcej niż rok wcześniej.

Wszystkim, którzy jeżdżą na rowerze i chcą zadbać o ochronę w trakcie jego użytkowania, PZU oferuje ofertę specjalną ubezpieczenia PZU Rowerzysta. Podstawą produktu jest ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), dlatego mając ubezpieczenie PZU Rowerzysta, w razie nieszczęśliwego wypadku podczas użytkowania roweru, klient może otrzymać wsparcie finansowe, np. świadczenie w razie trwałego uszczerbku na zdrowiu, dietę szpitalną czy zwrot kosztów dodatkowego leczenia.

W ramach ubezpieczenia klient otrzyma także dostęp do usług assistance na terenie Polski. W określonych przypadkach PZU zorganizuje i opłaci m.in. wizyty lekarskie, transport medyczny, pomoc rehabilitacyjną, psychologiczną lub pielęgnacyjną, jak również pomoc domową oraz opiekę nad dziećmi, osobami niesamodzielnymi oraz psami i kotami.

Co ważne dla rodziców młodszych dzieci, PZU Rowerzystę można rozszerzyć o ubezpieczenie NNW dziecka do 7. roku życia, przewożonego w foteliku, przy użyciu holu rowerowego lub w przyczepce.

Odszkodowanie w razie włamania i kradzieży roweru

Rower można także ubezpieczyć od kradzieży z włamaniem, np. z domu jednorodzinnego czy wózkarni. Suma ubezpieczenia wynosi do 30 tys. zł. Dzięki casco roweru klient może otrzymać odszkodowanie także za uszkodzenie, zniszczenie lub utratę roweru spowodowane zdarzeniem losowym (np. powodzią, pożarem, akcją ratunkową), wypadkiem czy rabunkiem.

Warto podkreślić, że ochrona obejmuje nie tylko sam rower, lecz także trwale zamontowane wyposażenie dodatkowe, jak np. koszyk na zakupy, oraz wyposażenie służące do przewozu dzieci, np. przyczepkę rowerową, hol rowerowy lub fotelik.

– Zwłaszcza ubezpieczenie casco cieszy się sporą popularnością wśród klientów kupujących ochronę dla rowerzystów. Wpływ na to ma rosnąca wartość rowerów, które kupują Polacy. Im więcej bowiem wydajemy na sprzęt, tym bardziej obawiamy się, że możemy go stracić. Co istotne, ubezpieczenie PZU Rowerzysta obejmuje ochroną nie tylko rowery tradycyjne, ale i elektryczne, na których zakup decyduje się coraz więcej miłośników jednośladów – podkreśla Małgorzata Skibińska, dyrektor Grupy PZU i szefowa Pionu Produktów.

Ubezpieczenie można także rozszerzyć o OC rowerzysty, w ramach którego PZU może wypłacić odszkodowanie osobie trzeciej, jeśli podczas korzystania z roweru ubezpieczony nieumyślnie doprowadzi do utraty zdrowia lub życia tej osoby albo uszkodzi lub zniszczy jej własność.

Oferta specjalna PZU Rowerzysta dostępna jest na infolinii PZU pod numerem 600 600 601 (opłata zgodna z taryfą operatora) oraz u agentów wyłącznych PZU i w oddziałach PZU. Doradcy PZU przekażą zainteresowanym specjalny kod do oferty, który umożliwi szybki i wygodny zakup ubezpieczenia online na stronie ubestrefa.pl.

Kampania oferty specjalnej PZU Rowerzysta

– Według szacunków w zeszłym roku Polacy kupili aż 1,2 mln rowerów, co pokazuje, jak dużą popularnością cieszy się jazda na rowerze, zarówno rekreacyjna, jak i jako sposób dojazdu do pracy, szkoły czy na uczelnię. Jesteśmy blisko potrzeb Polaków, dlatego wraz z początkiem sezonu rowerowego przygotowaliśmy kampanię nowej oferty specjalnej dla rowerzystów, w której pokazujemy, jakie wsparcie możemy im zaoferować. To ochrona zarówno samych rowerzystów, jak i ich pojazdów. Co ważne dla rodziców, którzy są miłośnikami dwóch kółek, oferowana przez nas ochrona obejmuje również podróżujące z nimi dzieci – mówi Marta Strzyżewska, dyrektor Biura Marketingu PZU.

Kampania promująca ubezpieczenie PZU Rowerzysta w nowej odsłonie wystartowała 11 kwietnia i potrwa do 11 maja. W jej trakcie realizowane będą działania w kanale digital, w oddziałach PZU oraz wśród agentów PZU. Kampanię przygotował zespół Biura Marketingu PZU. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.

Źródło: PZU

2025-04-15
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.12.2025 (12:15)

World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn

World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …

a 0 Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
19.12.2025 (12:11) – informacja prasowa

Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie

To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …

a Kariera w finansach 0 AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
19.12.2025 (12:09) – informacja prasowa

AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku

Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …

a 0 BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy
19.12.2025 (12:06) – informacja prasowa

BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy

Banki rozwoju z Polski i Portugali podpisały memorandum o współpracy. Dokument ustanawia ramy ułatwiające …

a 0 ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę
19.12.2025 (12:03)

ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę

ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. …

a 0 Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
19.12.2025 (12:02) – informacja prasowa

Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.

Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Maciej Jeleński

Maciej Jeleński

Specjalista, PKO Leasing SA Jest absolwentem warszawskiej…

Marek Gieorgica

Marek Gieorgica

Członek Zarządu, Clear Communication Group Marek Gieorgica…

Stefan Bogucki

Stefan Bogucki

Stefan Bogucki – PR & Community Manager…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców