Klienci, którzy do końca lutego założą rachunek firmowy w mBanku, będą mogli przez cały rok korzystać z niego bezpłatnie. Dodatkowo zyskają nawet 600 zł zwrotu za składki ZUS oraz… kilka godzin w roku. Promocji towarzyszy szeroka kampania reklamowa, obejmująca m.in. telewizję. To pierwsza od lat, tak duża kampania skierowana do klientów firmowych. Bank chce w ten sposób podkreślić ich znaczenie.
– W startującej dziś kampanii podkreślamy wygodę wynikającą z korzystania z naszych usług. Mamy szereg rozwiązań produktowych i funkcjonalnych, które pozwalają nam walczyć o miano najwygodniejszego banku dla firm. Jednym z nich jest aplikacja mobilna dzięki, której klienci w szybki i komfortowy sposób mogą kontrolować finanse, oszczędzając czas. A jak wskazują badania właśnie jego brak jest największą bolączką przedsiębiorców, którzy prowadząc firmę de facto pracują na kilku etatach, pełniąc wiele funkcji równolegle. Dzięki mBankowi zyskują trochę wytchnienia, a przy okazji mogą skorzystać z wprowadzonej właśnie promocji i otrzymać nawet 600 zł – wyjaśnia Rafał Jakubowski, dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku.
– Reklamę kierujemy przede wszystkim do start-upów, czyli przedsiębiorców, którzy właśnie rozpoczęli działalność. Zadbaliśmy, więc o komunikację 360 stopni, która obejmuje nośniki przewidziane stricte pod profil klienta firmowego, jak również media powszechne. Bowiem osoby, które dopiero rozpoczynają pracę na własny rachunek często konsumują media w sposób podobnych do klientów indywidualnych – dodaje Jakubowski.
Bohaterką spotu reklamowego jest kobieta, która otworzyła sklep z meblami i tym samym stała się nie tylko przedsiębiorcą, ale też sprzedawcą, dekoratorem, negocjatorem i księgową. Ma więc dużo na głowie. Skorzystanie z oferty mBanku odciąża ją i pomaga w zarządzaniu jednym z kluczowych obszarów – finansami firmy. Bohaterka filmu, dzięki mobilnemu dostępowi do rachunku i stałemu podglądowi salda, zyskuje nieograniczoną kontrolę nad posiadanymi środkami. Wybierając mBiznes konto Start lub Komfort dostaje też pakiet darmowych przelewów i nawet 600 zł zwrotu za składki ZUS. W ramach promocji również sam rachunek prowadzony jest przez rok bezpłatnie.
– Podatki i składki pochłaniają średnio około 39 proc. zysków wypracowanych przez przedsiębiorców. A w tym roku koszty te będą jeszcze wyższe, bowiem składka ZUS ma wzrosnąć nawet o 6 proc. – mówi Marek Piotrowski, zastępca dyrektora Departamentu Małych i Średnich Firm w mBanku. – Nasza promocja ma pomóc firmom nieco obniżyć te wydatki – dodaje.
Aby z niej skorzystać wystarczy otworzyć mBiznes konto Start lub Komfort oraz przez rok, co miesiąc opłacać za jego pośrednictwem składkę ZUS na kwotę minimum 250 zł (premia wypłacana jest przez bank każdego miesiąca, w wysokości 50 zł).
Wybierając rachunek mBanku przedsiębiorca może też zaoszczędzić na kosztach związanych z wykonaniem przelewu do ZUS i US, bo te w banku realizowane są bezpłatnie niezależnie od ich liczby, a także zyskać na czasie – dokładnie cztery godziny w skali roku.
– Jak wynika z raportu PwC – Paying Taxes 2015: The global picture, polski przedsiębiorca rocznie dokonuje ok. 18 płatności podatkowych i składkowych, co zajmuje mu średnio 286 godzin. W mBanku, aby zrealizować przelew do ZUS wystarczy minuta i trzy kliknięcia, polegające na wyborze rodzaju składki, wpisaniu kwoty przelewu oraz akceptacji transakcji. Reszta informacji, takich jak numer rachunku odbiorcy czy REGON nadawcy, podstawiane są automatycznie przez bank – mówi Marek Piotrowski.
Kampania promująca rachunek firmowy mBanku powstała we współpracy z agencją Grey Group, domem mediowym Mindshare i domem produkcyjnym Graffiti Films. Spot wyreżyserował współpracujący już z mBankim – Arni Asgeirsson. Działania mediowe obejmują telewizję, internet, outdoor, czasopisma i radio.