Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005, które odbędą się w dniach 22-24 marca 2005r. w Warszawskim Centrum EXPO XXI będą imprezą o charakterze konferencyjno-wystawienniczym. Uczestnictwo w imprezie zapowiedzieli przedstawiciele firm działających we wszystkich sektorach branży marketingu, tj. media, agencje ATL i BTL, domy mediowe, instytuty badania rynku i opinii, agencje PR, firmy reklamy zewnętrznej, biura organizacji wydarzeń specjalnych, agencje reklamy interaktywnej, wydawcy marketingowych baz danych, agencje fotograficzne, producenci artykułów reklamowych, opakowań i systemów wystawienniczych, etc. Głównym organizatorem imprezy jest wydawnictwo GJC Inter Media Sp. z o.o.
Kongres przy Międzynarodowych Dniach Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 jest inicjatywą, która ma na celu stworzenie platformy integracji i wymiany doświadczeń całego polskiego świata marketingu. Po raz pierwszy w historii, w jednym miejscu i czasie, spotkają się najważniejsi teoretycy i praktycy wszystkich sektorów tej branży. Program trzydniowego Kongresu obejmie wykłady, seminaria i panele dyskusyjne omawiające problematykę komunikacji marketingowej w ujęciu globalnym. Głównym celem spotkań będzie ukazanie przenikania się i wzajemnych zależności poszczególnych obszarów aktywności marketingowej.
Do udziału w pracach Rady Programowej Kongresu zostali zaproszeni wybitni przedstawiciele poszczególnych dyscyplin komunikacji, reprezentujący czołowe firmy, organizacje branżowe i życie naukowe. Do ich zadań należeć będzie określenie tematyki wystąpień, skonstruowanie spójnego planu konferencji i zaproszenie najbardziej prestiżowych uczestników. Rada zajmie się również pomocą i doradztwem wystawcom w kwestiach przygotowania prezentacji w części konferencyjnej RemaDays 2005.
Na czas trwania imprezy zostanie otwarte Biuro Rady Programowej, które będzie odpowiadać za logistykę, wydawnictwa kongresu, a także organizację przedsięwzięć dodatkowych, takich jak medialna kanapa czy kongresowy hyde park.
Aktualny skład rady przedstawia się następująco:
1. Jakub Bierzyński – OMD Poland;
2. Bartłomiej Gola – Tequila BTL, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego;
3. Paweł Kastory – Corporate Profiles DDB, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych;
4. Krzysztof Kruszewski – SMG/KRC Millward Brown;
5. prof. Ryszard Ławniczak – Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, doradca Prezydenta RP;
6. Sebastian Łuczak – Pekao S.A.;
7. Paweł Trochimiuk – Partner of Promotion, Związek Firm Public Relations;
8. dr Dariusz Tworzydło – Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie;
9. Marek Wróbel (sekretarz rady) – Neuron APR, internetPR.pl, Polskie Stowarzyszenie Public Relations;
10. Grzegorz Kiszluk, Redaktor Naczelny „Brief”.
– Jestem pewien, że wiedza i doświadczenie członków rady będą dla nas ogromnym wsparciem w organizacji imprezy. Z drugiej strony, jako doświadczeni eksperci, przygotują merytoryczny program kongresu, tak, by obejmował najważniejsze problemy współczesnego marketingu oraz jego poszczególnych obszarów. Dzięki temu Remadays 2005 stanie się ważnym, prestiżowym i kontynuowanym w kolejnych latach wydarzeniem – mówi Sławomir Giefing, Prezes Zarządu GJC Inter Media.
* * *
Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 odbędą się w dniach 22-24 marca 2005r. w warszawskim kompleksie targowo – wystawienniczym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego12/14. Na 10 tys. metrów kwadratowych zostanie przygotowana część wystawiennicza oraz towarzyszący jej Kongres marketingu, który obejmie blisko 120 godzin konferencyjnych podzielonych na 9 różnych paneli. Udział w imprezie zapowiedzieli najważniejsi przedstawiciele wszystkich sektorów komunikacji marketingowej, w tym m.in. media, agencje reklamowe, agencje public relations, domy mediowe, instytuty badawcze, firmy reklamy zewnętrznej, agencje interaktywne, producenci artykułów reklamowych i systemów wystawienniczych, agencje organizacji imprez specjalnych i wiele innych.