PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Pod lupą
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Instytucje
    • Alior Bank
    • Aviva
    • Bank BGŻ BNP Paribas
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • BGŻ Optima
    • BZ WBK
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • Diners Club
    • DNB
    • Ergo Hestia
    • Euro Bank
    • EuropAssistance
    • Generali
    • Getin Noble Bank
    • Grupa Europa
    • HSBC Polska
    • Idea Bank
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • Mastercard
    • mBank
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Raiffeisen Polbank
    • Santander Consumer Bank
    • SKOK-i
    • T-Mobile Usługi Bankowe
    • Toyota Bank Polska
    • Visa
  • Raporty
    • Aktywa banków
    • Bankomaty
    • Bankowość mobilna
    • Bankowość internetowa
    • Konta
    • Karty debetowe
    • Karty kredytowe
    • Karty HCE
    • Kredyty hipoteczne
    • Liczba klientów
    • Placówki
    • Zatrudnienie
    • e-administracja
  • Who is who
  • Wydarzenia
  • Praca
  • Forum
  • Alert
  • PIT 2017
PRNews.plWiadomościBankowośćRaiffeisen PolbankRaiffeisen Bank: 100 tysięcy Wymarzonych Kont w trzy miesiące
Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Bank Polska S.A., obecny na rynku pod nazwą Raiffeisen Polbank, rozpoczął działalność w 1991 roku. W skład grupy kapitałowej Raiffeisen Bank Polska wchodzą: Raiffeisen Investment Polska Sp. z o.o., Raiffeisen Solutions Sp. z o.o. prowadząca internetowy kantor RKantor.com oraz Raiffeisen TFI S.A.

Raiffeisen Bank: 100 tysięcy Wymarzonych Kont w trzy miesiące

Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
Raiffeisen Polbank 10.06.2015 (13:21) artykuł nadesłany
Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank podsumował wyniki sprzedaży Wymarzonego Konta Osobistego. W ciągu zaledwie 3 miesięcy od wprowadzenia go do oferty w marcu br. rachunek otworzyło 100 tysięcy osób. Obecnie liczba ta sięga 120 tysięcy osób.

Większość z nich nie posiadała dotychczas produktów banku. Wśród rachunków założonych natomiast przez dotychczasowych klientów, ponad 80% należy do osób, które w ostatnim czasie nie korzystały aktywnie z usług Raiffeisen Polbanku. Nowej ofercie towarzyszyła szeroko zakrojona kampania promocyjna. W najgorętszych momentach ofensywy reklamowej klienci otwierali nawet 2,5 tys. kont dziennie. Dużą popularnością cieszyła się możliwość otwierania kont przez Internet – z tej opcji skorzystało 30% nowych użytkowników Wymarzonego Konta.

Aż 90% aktywowało od razu bankowość internetową, a 20% bankowość mobilną. Znaczna część nowych klientów skorzystała też z rozwiązania balance transfer, przenosząc do Raiffeisen Polbank swoje karty kredytowe czy posiadane kredyty.

Z tak ogromnego sukcesu zadowolenie wyraził Maciej Bardan, Pierwszy Wiceprezes Zarządu Raiffeisen Polbank: „100 tysięcy nowych kont w trzy miesiące to rekordowy wynik na rynku.

Takie efekty osiągają jedynie najbardziej popularne banki i to przy znacznie intensywniejszej promocji. Pamiętajmy, że rynek jest już mocno nasycony, bardzo trudno „wyrwać” klientów konkurencji. To dowód na skuteczność wyróżniającej nas na rynku strategii, opartej przede wszystkim na lojalności i partnerstwie względem klientów, zarówno obecnych, jak i nowych. To właśnie dzięki tej strategii dołączyliśmy w kilka tygodni do grona czołowych graczy w segmencie detalicznym.”


Z kolei Tomasz Dymowski, Dyrektor Departamentu Zarządzania Ofertą Produktową i Relacjami z Klientami Raiffeisen Polbank, dodaje: „Nasz sukces jednoznacznie dowodzi, że dobrze rozpoznaliśmy potrzeby klientów, umieliśmy na nie odpowiedzieć i skutecznie trafić z informacjami o zaletach nowego produktu. Przekonaliśmy ich, że warto wypróbować nowy rachunek. Kiedy zewsząd słychać o podnoszeniu przez banki rozmaitych opłat, to rozwiązanie dające gwarancję niezmienności bardzo atrakcyjnych warunków okazało się dla wielu wymarzone. Doceniono, że bank traktuje wszystkich fair, a nie kusi jedynie czasową promocją.”


Wymarzone Konto to rachunek, którego prowadzenie nie wiąże się dla klientów z żadnymi opłatami. Konto umożliwia m.in. bezpłatne przelewy internetowe, dostęp do bankowości internetowej i mobilnej, bezpłatne wpłaty gotówki w oddziale i wpłatomatach banku oraz jedną darmową wypłatę gotówki w oddziale w miesiącu. Wszystko to klient otrzymuje bez konieczności spełniania jakichkolwiek warunków, za to z gwarancją, że pakiet będzie zawsze darmowy.

Środki na Wymarzonym Koncie Osobistym są oprocentowane od pierwszej do ostatniej złotówki, bez górnego limitu kwotowego. Mechanizm ustalania oprocentowania, podobnie jak sama konstrukcja konta i zakres oferowanych w jego ramach bezpłatnych benefitów, jest również wyjątkowy na rynku. Oprocentowanie zmienia się automatycznie w przypadku zmiany aktualnej stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i obliczane jest na zasadzie: do 3 000 zł = wartość stopy bazowej x 0,25, dla przedziału 3 000,01 – 10 000 zł to stopa bazowa x 0,75, a powyżej 10 000 zł przyjmowana jest wysokości stopy bazowej. Dzięki temu oprocentowanie środków na koncie będzie zawsze podążało za aktualnymi stopami na rynku, a nie będzie miało charakteru uznaniowego, promocyjnego czy limitowanego czasowo – trudno o bardziej transparentne rozwiązanie dla klienta. Do wysokości 3 000 zł oprocentowanie wynosi obecnie 0,375%. Powyżej tej sumy podnosi się do poziomu 1,125% – jak na koncie oszczędnościowym. Każda złotówka powyżej 10 000 zł oprocentowana jest natomiast na 1,5%, czyli jak na standardowych lokatach. Nie ma limitu środków, powyżej którego pieniądze klientów nie są oprocentowane.

Do rachunku klient może wyrobić sobie kartę debetową, za którą obligatoryjna opłata – również na zawsze niezmienna – wynosi jedynie 3 zł miesięcznie. Wraz z kartą klient otrzymuje bezpłatny pakiet funkcjonalnych ubezpieczeń na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń losowych. Znajduje się w nim pomoc medyczna, drogowa i domowa na wypadek nieprzewidzianej sytuacji, bez limitów kwotowych i kilometrowych oraz funkcjonalne i bardzo wygodne w działaniu ubezpieczenie podróżne. To ostatnie aktywuje się samo, kiedy klient zapłaci kartą za wycieczkę, rezerwację hotelu, przelot lub zrobi zakupy kartą poza granicami Polski. Co ważne, bank gwarantuje, że nie wprowadzi opłat za ten pakiet. Podobne rozwiązania dostępne są na rynku najczęściej w promocjach, po których upłynięciu klient musi liczyć się z ponoszeniem miesięcznych kosztów za dostęp do tego typu pakietu.

Wymarzone Konto dostępne jest zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów banku, którzy dotychczas korzystali z innych rachunków. Zmiana rachunku na nowe konto nie wiąże się z żadnymi kosztami, ani koniecznością zmiany numeru rachunku. Taka polityka ma na celu potwierdzenie opartej na lojalności i partnerstwie w relacjach z klientami strategii banku. Dodatkowo, w ramach programu „Lojalny Bank”, Raiffeisen Polbank docenia aktywnych klientów – jeśli przelewają oni regularnie do banku środki np. pensję, to zawsze otrzymują lepsze warunki kredytowe i depozytowe oraz specjalne oferty dodatkowe.

„Sprzedaż Wymarzonego Konta wspieraliśmy bardzo aktywnie za pomocą szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej. Trwała ona od marca do końca maja 2015 r., czyli w okresie wzmożonej aktywności w mediach całej branży finansowej. Nasza przemyślana strategia oraz wykorzystanie synergii pomiędzy telewizją a Internetem przyniosły zakładane efekty. Reklamy przebiły się przez tłok komunikacyjny, zapewniając dotarcie do 99% grupy docelowej” – powiedziała Joanna Cegłowska, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations Raiffeisen Polbank.

Według danych Expert Monitor, w czasie kampanii reklamowej Wymarzonego Konta aktywnych było przeszło dwadzieścia największych banków, reklamując m.in. własne konta osobiste.

Udostępnij: Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
2015-06-10
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

Raty malejące – nie daj się nabrać
20.04.2018 (11:57) – artykuł nadesłany

Raty malejące – nie daj się nabrać

Niedawno w mediach pojawiła się informacja, że wybierając raty malejące zamiast równych Polacy mogliby zaoszczędzić …

PZPN z nowym systemem biletowym od Blue Media
20.04.2018 (11:48) – artykuł nadesłany

PZPN z nowym systemem biletowym od Blue Media

Wdrożenie systemu biletowego to kolejny etap rozwoju projektu Łączy nas piłka, realizowanego przez spółkę Blue …

Rada nadzorcza PKO BP pozytywnie o wypłacie dywidendy z zysku za 2017 rok
20.04.2018 (06:16) – artykuł nadesłany

Rada nadzorcza PKO BP pozytywnie o wypłacie dywidendy z zysku za 2017 rok

  Rada nadzorcza PKO Banku Polskiego pozytywnie zaopiniowała rekomendację zarządu banku, by z zysku …

Santander Bank Polska - tak od września będzie nazywał się BZ WBK
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.04.2018 (19:30)

Santander Bank Polska - tak od września będzie nazywał się BZ WBK

Bank Zachodni WBK zaproponował w projektach uchwał na walne zgromadzenie akcjonariuszy zmianę nazwy na Santander …

Raport PRNews.pl: Liczba mobilnych kart zbliżeniowych HCE – I kw. 2018
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.04.2018 (13:00)

Raport PRNews.pl: Liczba mobilnych kart zbliżeniowych HCE – I kw. 2018

Banki obsługują już blisko 1,1 mln mobilnych kart zbliżeniowych HCE. To wzrost o 770 tys. w porównaniu do danych …

BGŻ BNP Paribas rozwija ofertę dla obywateli Ukrainy
19.04.2018 (09:37) – artykuł nadesłany

BGŻ BNP Paribas rozwija ofertę dla obywateli Ukrainy

Opis oferty i obsługa w języku ukraińskim w wybranych oddziałach, pomoc przy uzyskaniu numeru PESEL i starter z …

PRNews.pl

Polecam na Bankier.pl

„Rynek pracownika” zapomniał o bankowcach?

„Rynek pracownika” zapomniał o bankowcach?

Coraz mniej ofert pracy, rosnąca liczba zwalnianych…

Konta osobiste: promocje – kwiecień 2018 r.

Konta osobiste: promocje – kwiecień 2018 r.

Premia pieniężna, bony zakupowe czy promocyjny cennik…

Ranking banków. Tutaj klienci najczęściej zakładali konta osobiste

Ranking banków. Tutaj klienci najczęściej zakładali konta osobiste

Zazwyczaj od konta osobistego rozpoczyna się współpraca…

Fala zwolnień wygasa? Bankowcy mniej boją się o swoje miejsca pracy [Raport Bankier.pl]

Fala zwolnień wygasa? Bankowcy mniej boją się o swoje miejsca pracy [Raport Bankier.pl]

Liczba zatrudnionych w sektorze bankowym jest najniższa…

PZU wprowadziło pierwsze polisy ubezpieczeniowe na Allegro

PZU wprowadziło pierwsze polisy ubezpieczeniowe na Allegro

PZU wprowadziło polisy ubezpieczeniowe dla kupujących sprzęt…

Wydarzenia

Złoty Bankier

wt, 24 kwi 2018

Złoty Bankier

Organizowany od 9 lat największy w kraju…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Martin:

Dobry krok …

wt, 17 kwi 2018 (11:47) • ING podpowiada, kto korzysta z przelewów na numer telefonu Blik

Marek Wojnarowski:

Żeby jeszcze zwiększyli limit przelewów na telefon …

wt, 17 kwi 2018 (11:39) • ING podpowiada, kto korzysta z przelewów na numer telefonu Blik

SandraSandera:

Miło być w czymś najlepszym wreszcie :D …

wt, 17 kwi 2018 (09:41) • Wrocławianie najlepiej inwestują w nieruchomości

edimazur:

Przy drobnej kwocie tak do 1500zł lepiej skorzystać z ofert pożyczek pozabankowych. Dobra …

nie, 15 kwi 2018 (18:57) • eurobank z nową, promocyjną „Pożyczką na już”

AlbatrosZippa:

Szkoda, że Android szybko nie dostanie update iKO …

pt, 13 kwi 2018 (15:08) • Skanowanie faktur, wizerunki kart i zapisywanie ustawień. Nowości w IKO

  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes Vat.pl - Wszystko o podatku VAT i podatkach dla firm PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2018 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców