PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaRekordowa frekwencja na warsztatach „Ogarnij Hejt”

Uniqa

Rekordowa frekwencja na warsztatach „Ogarnij Hejt”

Ubezpieczenia 04.03.2024 (14:11) informacja prasowa
Ubezpieczenia Uniqa

UNIQA i Fundacja UNIQA zakończyły drugą edycję programu edukacyjnego „Ogarnij Hejt”, realizowanego we współpracy z Instytutem Lema. Trenerzy dotarli do 40 szkół podstawowych w całej Polsce i przeszkolili ponad 7 tys. uczestników.

Warsztaty z cyberprzemocy są prowadzone od 2022 roku. W pierwszej edycji udział w programie wzięło 30 szkół podstawowych z całej Polski. Z uwagi na duże zainteresowanie projektem w drugiej edycji, realizowanej już przez Fundację UNIQA, liczbę zakwalifikowanych placówek zwiększono do 40. Dzięki temu udział w warsztatach wzięło 5124 uczniów, 1107 nauczycieli i 726 rodziców. W 2023 roku do projektu zgłosiło się ponad tysiąc szkół. Dla nauczycieli z placówek, które nie zostały zakwalifikowane, organizatorzy przeprowadzili warsztat online.

– Zainteresowanie warsztatami jest ogromne, co tylko pokazuje, jak ważnym i trudnym społecznie tematem jest hejt. Spotkania w szkołach są bezcenne, widzimy, jak otwierają oczy nie tylko dorosłym, ale przede wszystkim dzieciom. Część z nich nie ma świadomości, że hejtuje drugą osobę i w konsekwencji wyrządza jej krzywdę. Każda pojedyncza zmiana postawy utwierdza nas w słuszności tych działań, choć niewątpliwie jest to kropla w morzu potrzeb, o czym świadczy liczba szkół, które zgłaszają się do programu – wyjaśnia Karolina Rosińska, prezeska Fundacji UNIQA.

Szkoły, które wzięły udział programie edukacyjnym „Ogarnij Hejt”, otrzymały scenariusze lekcji, materiały informacyjne oraz certyfikaty potwierdzające przeprowadzenie warsztatów. W ramach zakończonej właśnie edycji UNIQA przeprowadziła także webinary dla pracowników UNIQA Polska w zakresie przeciwdziałania, wykrywania i reagowania na problemy cyberprzemocy..

Szkoda życia na hejt

UNIQA kontynuuje także kampanię społeczną, która towarzyszyła powstaniu Fundacji UNIQA w 2023 roku. Emitowany w telewizji i Internecie spot poświęcony jest w całości zjawisku hejtu. Materiał powstał dzięki współpracy z cenionymi artystami młodego pokolenia: Sarą James, Igo i Locznikami. Inspiracją dla historii przedstawionej w spocie jest teledysk piosenki Igo „Better be alive”, która stanowi muzyczny motyw przewodni kampanii. Polskie słowa napisał do niej sam Igo, a wykonuje ją w duecie z Sarą James. Duet taneczny Loczniki odpowiadał za choreografię do filmu, a Nicki jednocześnie odegrała rolę głównej bohaterki.

– To dla nas wyjątkowa produkcja, bo w branży ubezpieczeniowej szeroko zasięgowe kampanie zwykle koncentrują się na produkcie, a my oddaliśmy całą przestrzeń trudnemu zjawisku społecznemu, jakim jest hejt. W ten sposób rozumiemy naszą misję społeczną i ideę, która stoi za marką UNIQA, czyli „żyjmy razem lepiej”. Wierzymy, że promowanie właściwych postaw przyczyni się do poprawy jakości życia. Ta zmiana wymaga działań na wielu płaszczyznach, dlatego bardzo mocno wspierają nas w tym nasi pracownicy, którzy z tymi wartościami się identyfikują – podkreśla Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w UNIQA Polska.

UNIQA i Fundacja UNIQA nawiązały także partnerstwo z sekcją koszykarską Legii Warszawa – Legią Kosz. W ramach projektu „Wrzuć hejt do kosza” organizowane są warsztaty dotyczące radzenia sobie z hejtem i spotkania promujące zdrowie psychiczne i pozytywną komunikację dla młodych zawodników UNIQA i Fundacja UNIQA objęły także patronat nad Warszawskimi Mistrzostwami Szkół Średnich oraz fundują nagrody dla zawodników w kategorii fair play. Natomiast dzieci pracowników UNIQA mogą wystąpić w tzw. „Dziecięcej Eskorcie” podczas meczów rozgrywanych w charakterze gospodarza w ekstraklasie koszykówki mężczyzn. Udział w eskorcie UNIQA i Legia Kosz wystawiły także na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

Nabór szkół do trzeciej edycji programu edukacyjnego Fundacja UNIQA rozpocznie wiosną 2024 roku. Terminy i formularz zgłoszeniowy zostaną udostępnione na stronie Fundacji – fundacjauniqa.pl.

Źródło: Uniqa Polska

2024-03-04
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców