Robert Lipka (były Dyrektor Zarządzający Polymusa), który opuszcza agencję z powodów osobistych, powiedział: Moja, trwająca cztery lata misja budowania i rozwijania firmy dobiegła końca. Były to lata niezwykle wytężonej pracy, która zaowocowała wprowadzeniem agencji do ścisłej czołówki agencji BTL-owych w kraju, zdobyciem w 2003 roku tytułu Agencji BTL Roku, pozyskaniem wielu prestiżowych klientów oraz realizacją całego szeregu innowacyjnych projektów komunikacji „one-to-one”. Jestem pewien, że profesjonalny zespół agencji pod kierownictwem nowego Dyrektora Zarządzającego, Rossa Newensa oraz mianowanej niedawno Deputy Managing Directora, Justyny Skrzypek będzie dalej skutecznie rozwijał firmę, zapewniając jej klientom niezmiennie wysoki standard obsługi.
Planowaniem strategii i rozwoju firmy oraz kontaktami z kluczowymi klientami zajmie się Ross Newens – Prezes i Dyrektor Zarządzający agencji Polymus: Cieszę się, że będę częścią tak wspaniałego zespołu i mam nadzieję, że mój wkład w jego rozwój zaowocuje dalszymi sukcesami agencji. Robertowi dziękuję za wspólną pracę i życzę powodzenia w jego dalszych działaniach zawodowych.
Ross Newens ukończył Uniwersytet w Edynburgu na wydziale psychologii. Jego związki z Polską rozpoczęły się w 1997 roku, kiedy przyjechał z projektem stworzenia i rozwinięcia cyfrowej platformy satelitarnej Wizja TV. Zanim została ona przejęta przez UPC, był dyrektorem zarządzającym, odpowiedzialnym za sprzedaż, marketing oraz rozwój kanałów. Po rozstaniu się z Wizją pracował jako konsultant dla wielu europejskich firm z branży telekomunikacyjnej i medialnej.
Justyna Skrzypek – Deputy Managing Director będzie odpowiedzialna za zarządzanie agencją, zasobami ludzkimi i projektami oraz za koordynację przetargów, relacje z klientami, a także działania public relations. Swoją karierę rozpoczęła się w 1994 roku w Price Waterhouse. W latach 1995-97 pracowała w Ernst &Young. Na rynku komunikacji marketingowej działa od marca 1997 roku – od momentu rozpoczęcia współpracy z McCann Communications. Od lipca 2000 roku, jako Client Service Director, kierowała Działem Obsługi Klienta w McCann Relationship Marketing. Posiada doświadczenie w opracowywaniu strategii i koncepcji na potrzeby kampanii full service ze specjalizacją w projektach BTL-owych. W grudniu 2003 rozpoczęła współpracę z agencją Polymus na stanowisku Client Service Director. W styczniu 2006 roku objęła stanowisko Deputy Managing Director.