Koniec roku to najlepszy okres na podsumowanie dotychczasowej działalności i skonfrontowanie założonych celów z tym co udało się osiągnąć. Sieć, sprzedaży podłóg i drzwi, RuckZuck ma się czym pochwalić. Kolejne punkty handlowe, rozwój na rynku polskim oraz Europy Środkowo-Wschodniej, udział w targach w kraju i za granicą, oraz zdobyte tytuły Odkrycie Roku 2009 i Laur Klienta 2009 – to tylko niektóre z tegorocznych sukcesów RuckZuck.
RuckZuck w kraju…
Minione 12 miesięcy to dla RuckZuck okres dynamicznego rozwoju. Z początkiem roku, bo już w styczniu, sieć wzięła udział w Targach Budownictwa Budma w Poznaniu. Imponujące stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem przedsiębiorców chcących przyłączyć się do Systemu Partnerskiego. W niedługim czasie zainteresowanie to przełożyło się na nowopowstałe salony RuckZuck.
– W 2009 roku w ramach sieci otwartych zostało 21 nowych punktów handlowych – w Nowej Soli, Warszawie, Krośnie Odrzańskim, Ostrawie, Kościerzynie, Orzeszu, Andrychowie, Łomży, Słupsku, Grajewie, Lęborku, Oświęcimiu, Żarach, Biłgoraju, Kluczborku, Łukowie, Mońkach, Ząbkowicach Śląskich, Płocku oraz dwa punkty w Bydgoszczy – wylicza Anna Górecka, członek zarządu RuckZuck.
Pod koniec lutego dla partnerów handlowych zorganizowany został coroczny zjazd. Spotkanie odbyło się w Ustroniu. Z myślą o właścicielach Punktów Handlowych i ich pracownikach przygotowany został także program lojalnościowy Operacja RuckZuck – Zdobywcy Przestrzeni. Jego wyniki ogłoszono w maju bieżącego roku w Niedzicy, na imprezie finałowej Puchar Zdobywców.
– Przez cały rok staramy się odpowiednio motywować oraz wspierać naszych partnerów handlowych. W trakcie spotkań mają oni okazję poznać się między sobą oraz skorzystać z porad bardziej doświadczonych kolegów. To także dobra okazja do podsumowania dotychczasowych osiągnięć oraz przedstawienia planów na kolejne miesiące – mówi Anna Górecka.
… i za granicą
Zgodnie z założonym planem ekspansji na rynki Europy Środkowo-Wschodniej, sieć wystawiła w marcu i kwietniu br. swoje stoiska na międzynarodowych targach budowlanych „STROJEXPO 2009” w Mińsku, „Budownictwo i Architektura 2009” w Kijowie oraz „MOSBUILD 2009” w Moskwie. Udział w targach pozwolił na promocję marki RuckZuck na rynku wschodnim oraz zaowocował otwarciem 22 nowych salonów poza granicą kraju. Po Ukrainie, Białorusi, Łotwie, Rumunii i Rosji, RuckZuck rozpoczął również swoją działalność na Węgrzech, gdzie docelowo ma powstać 40-50 punktów handlowych.
W bieżącym roku znacznie wzbogacony został asortyment oferowany przez sieć RuckZuck. Wprowadzone nowości to m.in. podłogi drewniane Royal Floor – Dąb Country, Merbau Unica, Sapeli. W sprzedaży znalazły się nowe kolekcje paneli laminowanych Extreme, Discovery, Palazzo, Extravagant i Nature, skrzydła drzwiowe z kasetonami frezowanymi, kolekcje Andromeda, Asteria oraz naścienny system przesuwny. Klienci docenili usługi oraz produkty oferowane przez RuckZuck wyróżniając sieć Laurem Klienta w kategorii Odkrycie Roku 2009. Ponadto dwie grupy skrzydeł drzwiowych marki Classen – Elegance i Modern zostały wytypowane do tytułu Jakość Roku 2009.
Źródło: E.C.H.O Communications