Citi Handlowy rozwija sieć sprzedaży produktów bankowych. Obok 155 oddziałów powstają punkty sprzedaży Citi Handlowy w sieci Polkomtel, salonach firmowych Plus, na lotniskach, w centrach handlowych, w warszawskim metrze oraz w salonach prasowych ze sprzedażą biletów komunikacji miejskiej ZTM.
Dotychczas bank utworzył ponad 100 takich punktów. Liczba ich systematycznie będzie rosła.
– Wraz z ogłoszeniem nowej strategii zmieniliśmy filozofię tworzenia punktów sprzedaży Citi Handlowy. Chcemy je tworzyć tam, gdzie obecni są nasi klienci, czyli w centrach komunikacyjnych, na lotniskach, w centrach handlowych. Od początku roku utworzyliśmy kilkadziesiąt takich punktów w całej Polsce, tłumaczy Sonia Wędrychowicz-Horbatowska, wiceprezes zarządu Citi Handlowy
Citi Handlowy umacnia swoją pozycję na strategicznych rynkach. Dzisiaj bank posiada 155 placówek w największych miastach w całej Polsce i planuje zwiększyć ich liczbę jeszcze w przyszłym roku. Otwieranie nowych placówek nie będzie jednak podstawą dla rozwoju sieci sprzedaży Citi Handlowy. Oprócz kilku placówek, które powstać mają w przyszłym roku, bank planuje inwestować przede wszystkim w punkty sprzedaży. Wkrótce standy Citi Handlowy powstaną m.in. w 20 centrach handlowych w całej Polsce.
Jednocześnie, Citi Handlowy rozwija zdalne kanały dostępu do usług bankowych. W maju tego roku Citi Handlowy udostępnił system bankowości internetowej Citibank Online w wersji mobilnej. Dotychczas z Citi Mobile skorzystało już ponad 20 tys. unikalnych użytkowników. We wrześniu tego roku bank wprowadził też nowy system bankowości internetowej Citibank Online. Liczba klientów zarejestrowanych w bankowości internetowej Citi Handlowy na koniec III kwartału 2010 roku przekroczyła 628 tys.
Źródło: Citi Handlowy