PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeRośnie wykorzystanie Visa Tap to Phone: wzrost o 200 proc. rok do roku 
Visa

Visa

Visa Inc. (NYSE: V) specjalizuje się w zakresie cyfrowych technologii i rozwiązań płatniczych. Globalna sieć VisaNet umożliwia przetwarzanie w ciągu sekundy ponad 65 tys. operacji. Firma kładzie nacisk na innowacyjność realizując wizję przyszłości bezgotówkowej – dla każdego i w każdym miejscu. Pierwszą kartę Visa w Polsce i w ogóle pierwszą kartę płatniczą w kraju wydał w 1991 roku Bank Inicjatyw Gospodarczych.

Rośnie wykorzystanie Visa Tap to Phone: wzrost o 200 proc. rok do roku 

Informacje 05.03.2025 (13:37)
KartyPłatności mobilne Visa

Visa Tap to Phone odnotował wzrost o 200% w ciągu ostatniego roku – podaje Visa. W krajach, gdzie jest najwięcej sprzedawców korzystających z Tap to Phone, czyli USA, Wielkiej Brytanii i Brazylii, poziom adopcji rozwiązania rósł dynamicznie, wykazując łączny wzrost o 234%.

fot. Adrienn / Pexels

Tap to Phone zwiększył możliwości płatności zbliżeniowych Visa dzięki technologii, która po pobraniu aplikacji zamienia smartfon w terminal. Blisko 30% sprzedawców korzystających z tego rozwiązania to nowo otwarte, małe firmy.

– Tap to Phone to rozwiązanie, które wyrównuje szanse biznesowe. Sprzedawcy w największych sklepach detalicznych na świecie i na lokalnym bazarku używają tej samej technologii do akceptowania płatności na swoim smartfonie  – mówi Mark Nelsen, Global Head of Consumer Products, Visa. Ludzie uwielbiają płacić zbliżeniowo, więc będziemy zwiększać nasze możliwości w tym obszarze, aby tworzyć najlepsze doświadczenia płatnicze dla kupujących i firm.

Właściciele małych przedsiębiorstw mówią, że Tap to Phone daje im większą pewność siebie, sprawia, że ich działalność wydaje się bardziej profesjonalna oraz pomaga w rozwoju biznesu.

Ariel Davis, właścicielka Brooklyn Teacup w Nowym Jorku, firmy zajmującej się upcyklingiem, która daje nowe życie zabytkowej porcelanie, mówi, że technologia Tap to Phone pomogła jej otworzyć stacjonarne studio, w którym może mieć bezpośredni kontakt z klientami. Jej niewielką przestrzeń wyróżnia brak biurka, komputera czy tradycyjnej kasy fiskalnej.

– Zazwyczaj nie łączy się zabytkowej porcelany z innowacjami, ale w pewnym sensie czuję się jakbym prowadziła startup technologiczny. Zawsze próbujemy dowiedzieć się, co sprawi, że  dane doświadczenie będzie najlepsze dla naszych klientów oraz jakie najnowsze technologie nas do tego doprowadzą – komentuje Davis.

Lucas Avelino, właściciel restauracji Santa Felicidade w Brazylii, podziela to uczucie:

– Funkcjonalności Tap to Phone sprawiają, że nasi klienci mają dobre i szybkie doświadczenia płatnicze. Dają mi poczucie wprowadzenia technologii i innowacji w mojej restauracji.

W Wielkiej Brytanii, firma Reuthe’s rozwinęła się z starej szkółki leśnej w prężnie działającą przestrzeń eventową. Obecny właściciel rozszerzył ofertę o wydarzenia muzyczne na żywo i festiwale kulinarne. Jednym z wyzwań związanym z nowym wykorzystaniem przestrzeni było efektywne obsługiwanie płatności na rozległym terenie o powierzchni 11 akrów. Wcześniej, transakcje były ograniczone do stałych punktów płatności, lecz dzięki wdrożeniu Tap to Phone właściciel mógł przekształcić smartfon każdego pracownika w terminal płatniczy.

– Prognozujemy ogólny wzrost biznesu o 20% w bieżącym roku. Tap to Phone odegra w tym olbrzymią rolę – mówi Simon Young, Events Manager i właściciel kawiarni Reuthe’s. – Tap to Phone zmieniło doświadczenie klienta, skracając czas oczekiwania w kolejkach i umożliwiając intuicyjne dokonywanie zakupów. Dla każdego małego biznesu, który dąży do zwiększenia sprzedaży i uproszczenia płatności, ta technologia to oczywisty wybór.

Oczekuje się, że trend wdrażania Tap to Phone przez sprzedawców będzie przybierać na sile w kolejnym roku, w związku z tym, że coraz więcej konsumentów i firm zaczyna dostrzegać korzyści płynące z technologii płatności zbliżeniowych. Na rynku może pojawić się więcej przypadków jej zastosowania.

Dla przykładu, technologia Tap to Add Card pozwala użytkownikom dodać karty kredytowe lub debetowe obsługujące to rozwiązanie do ich cyfrowego portfela, przykładając kartę do telefonu. Odkąd Tap to Add Card został wprowadzony globalnie z Apple Pay we wrześniu 2024 roku, zyskał popularność i pozwolił na utworzenie milionów tokenów dla ponad 100 wydawców kart, umożliwiając osiągniecie wyższego wskaźnika autoryzacji i zmniejszenie liczby transakcji oszukańczych. Posiadacze kart Visa mogą je dodać do portfela Apple szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, bez potrzeby ręcznego wprowadzania danych karty.

Visa rozwinęła również technologię Tap to Confirm, która umożliwia konsumentom szybko i bezpieczniej uwierzytelniać przelewy o wysokiej wartości. Tap to Send oraz Tap to Request Money to funkcjonalności, które pozwalają, aby konsument mógł przyłożyć swoją fizyczną kartę lub wprowadził dane karty do portfela na telefonie przyjaciela, a następnie bezpiecznie, szybko i płynnie wysyłać i otrzymywać pieniądze. Tap to Send będzie dostępne w drugiej połowie roku na urządzeniach Samsung Galaxy jako „Tap to Transfer”.

Źródło: Visa

2025-03-05
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców