Stworzeniem polityki informacyjnej Sodexho Pass Polska oraz kompleksowej strategii komunikowania zewnętrznego i wewnętrznego firmy zajmie się departament Corporate & Financial Relations, specjalizujący się w komunikacji korporacyjnej, doradztwie strategicznym, zarządzaniu komunikacją kryzysową oraz obsłudze spółek giełdowych, w tym investor relations. Wśród obecnych klientów tego działu są m.in.: Dominet Bank, Lubawa SA, Vectra SA, Impel SA, firma doradztwa personalnego HAYS, firma szkoleniowa Ernst &Young Academy of Business oraz Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji (projekt non-profitowy).
Współpraca z Rowland Communications umożliwi nam skuteczniejszy sposób komunikowania się z naszymi klientami i partnerami biznesowymi. Chcielibyśmy, aby nie postrzegano nas tylko jako emitenta kuponów usługowych, które będąc najbardziej oczywistym elementem naszej oferty, stanowią jedynie narzędzie we wszelkiego rodzaju programach motywacji pracowników i partnerów biznesowych, ale przede wszystkim jako firmę, która w skuteczny sposób doradza w dziedzinie szeroko pojętej motywacji. – powiedziała Elżbieta Helman, p.o. dyrektora marketingu w Sodexho Pass Polska.