Lwy PR – nagroda przyznawana przez członków PSPR zostaną wręczone w piątek 18 stycznia w klubie Dekada w Warszawie.
Konkurs Lwy PR organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations ma na celu wyłonienie najwybitniejszych osobowości branży PR w Polsce. W tym roku przyjmowano zgłoszenia w czterech kategoriach: Lwy PR Instytucji Publicznych, Lwy PR Biznesu, Lwy PR NGO oraz w nowej kategorii: Lwy PR Edukacji. Do głównych kryteriów oceny należą: osiągnięcia zawodowe kandydatów w bieżącym roku, nowatorskie rozwiązania stosowane w codziennej pracy, a także dbanie o najwyższe standardy etyczne zawodu.
Nominacje zgłoszone w czterech kategoriach, poddano pod głosowanie członków PSPR. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 18 stycznia o 19:30 w klubie Dekada w Warszawie. Wyniki ogłoszone podczas gali Lwy PR zakończą się uroczystym wręczeniem statuetek Lwów PR. Członkowie PSPR mają wstęp wolny, dla pozostałych osób obowiązują zaproszenia,
W poprzedniej edycji konkursu członkowie PSPR docenili Jerzego Ciszewskiego (Lew PR Biznesu), dr Ewę Hope (Lew PR Instytucji Publicznych) i Dagmarę Jaklewicz (Lew PR NGO) – to właśnie te osoby wręczą w tym roku statuetki Lwom PR 2012.
Nominowani w kategorii Lwy PR Biznesu:
- Konrad Ciesiołkiewicz (Orange Polska);
- Joanna Delbar (Public Relations Telma Group Communications);
- Justyna Szafraniec (Proama)
Nominowani w kategorii Lwy PR Edukacji:
- dr Maria Buszman-Witańska (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach);
- Natalia Osica (Wyższa Szkoła Psychologii Społecznej);
- dr hab. Waldemar Rydzak (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
Nominowani w kategorii Lwy PR Instytucji Publicznych:
- Paweł Biedziak i Zbigniew Matwiej (Najwyższa Izba Kontroli)
- inspektor dr Mariusz Sokołowski (Komenda Główna Policji)
Nominowani w kategorii Lwy PR NGO:
- Marta Skierkowska (Fundacja Dzieci Niczyje),
- Marek Sołtys (Towarzystwo Przyjaciół Szalonego Wózkowicza)
- Dorota Warakomska (Kongres Kobiet).
Osiągniecia finalistów Lwów PR 2012 znajdują się na stronie: lwypr.pl
Sponsorem konkursu jest firma PRESS – SERVICE Monitoring Mediów.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations
