Rusza Buildcon.pl – pierwsza w Polsce platforma do prowadzenia działań marketingowych, public relations i wymiany informacji biznesowych w branży budowlanej. Wśród innowacji serwisu, które pomogą firmom w skutecznej promocji, znajdą się m.in.: usługi zapewniające łatwy kontakt z dziennikarzami, dystrybucja precyzyjnych newsletterów do uczestników rynku, multimedialne wizytówki przedsiębiorstw czy unikalny katalog firm, ułatwiający pozyskanie klientów.
Buildcon.pl jest platformą B2B skierowaną do producentów i dystrybutorów, deweloperów i generalnych wykonawców, architektów i projektantów, organizacji branżowych, a także dziennikarzy i blogerów. Serwis wspiera w komunikacji z rynkiem zarówno doświadczone firmy, jak i przedsiębiorców, którzy chcieliby w łatwy sposób rozpocząć promocję biznesu i swoich produktów.
„W kraju, w którym budownictwo jest prężnie rozwijającą się gałęzią gospodarki – według danych GUS produkcja budowlana w Polsce od stycznia do listopada 2011 r. wzrosła o ponad 16 procent w porównaniu do analogicznego okresu w 2010 r. – konieczne jest narzędzie, dzięki któremu firmy będą mogły aktywnie komunikować się między sobą a mediami, aby wspierać sprzedaż, promować się i nawiązywać nowe kontakty biznesowe, bo to świadczy o ich przewadze konkurencyjnej” – tłumaczy ideę powstania platformy Łukasz Witkowski, Communication Manager Buildcon.pl .
Usługi Buildcon.pl powstały dzięki wielomiesięcznym badaniom preferencji głównych odbiorców serwisu. Odpowiedzią na potrzebę otrzymywania precyzyjnych informacji jest nowoczesny system dystrybucji newsletterów. Dwa razy w tygodniu – w poniedziałki i w czwartki użytkownicy serwisu będą dostawali zróżnicowane wiadomości, zgodne z ich zainteresowaniami – np. informacje o przetargach, monitoring rynku, kalendarz wydarzeń, prezentacje inwestycji. Dzięki modułom „Multimedia” i „Realizacje” firmy mogą w nowoczesny sposób promować m.in. obecne i planowane projekty (np. architektoniczne, osiedla mieszkaniowe, office parki) poprzez zamieszczanie prezentacji 3D, filmów, fotografii, materiałów multimedialnych. W sekcji „Bank produktów” producenci i dystrybutorzy udostępnią wiedzę o swoich premierowych, flagowych produktach, eksponując zdjęcia i grafiki w wysokiej rozdzielczości, które łatwo pobiorą dziennikarze. „Baza wiedzy” to miejsce służące budowaniu eksperckiego wizerunku przedsiębiorstwa, dzięki publikowaniu artykułów specjalistycznych, inspirujących case studies czy komentarzy merytorycznych. Buildcon.pl umożliwia łatwą współpracę z zalogowanymi dziennikarzami ogólnopolskimi i regionalnymi, a także blogerami z obszarów: budownictwo, architektura, inwestycje, wyposażenie wnętrz i ogród, marketing / reklama / public relations, gospodarka i ekonomia. Specjalnie dla reprezentantów mediów, oprócz dystrybucji precyzyjnego newslettera, zostanie stworzony moduł „Eksperci Buildcon.pl”, w którym firmy – użytkownicy platformy, jako rynkowi specjaliści będą szybko udzielać dziennikarzom komentarza, wywiadu, omawiać najnowsze trendy, prognozować i dzielić się wiedzą potrzebną do przygotowania artykułu.
Użytkownicy Buildcon.pl otrzymają również dostęp do bazy zalogowanych firm, dzięki której łatwo można skontaktować się m.in. z osobami odpowiedzialnymi za sprzedaż, marketing czy rozwój biznesu. Platforma jest narzędziem rzetelnym, bezpiecznym i przyjaznym. Zapewnia komunikację z rynkiem bez reklam graficznych i artykułów sponsorowanych. Każdy użytkownik zyskuje pełną kontrolę przekazu – planuje kampanie oraz zarządza materiałami bezpośrednio z panelu użytkownika, otrzymuje dostęp do statystyk aktywności użytkowników, dzięki którym może prowadzić analizę działań.
„Zachęcamy do wypróbowania możliwości jakie daje Buildcon.pl w związku z Międzynarodowymi Targami Budownictwa Budma 2012. Przygotowaliśmy specjalną ofertę, która pozwoli w pełni wykorzystać potencjał promocyjny tego wydarzenia – informować dziennikarzy i branżę o swojej działalności, zamieszczać multimedialne filmy i zdjęcia, dzielić się opiniami” – mówi Łukasz Witkowski.
Źródło: Buildcon.pl