Z nieoficjalnych informacji PRNews.pl wynika, że w najbliższy poniedziałek wystartuje duża akcja promocyjna Visy przygotowana we współpracy z sieciami Orlen i Biedronka. Klienci płacący kartami z logo tej organizacji otrzymają zniżki i premie u partnerów.
Będzie to prawdopodobnie druga odsłona programu „Step Change”. Przypomnijmy, w poprzedniej edycji użytkownicy kart Visa dokonujący zakupów w sieci sklepów Carrefour otrzymywali kody, które wymieniane były na upominki od partnerów promocji. Kod należało zarejestrować SMS-em, a w odpowiedzi klient otrzymywał informacje o nagrodzie i miejscu jej odebrania.
Orlen
Z naszych informacji wynika, że kampania ruszy w poniedziałek i potrwa do 28 czerwca. Za zakupy na stacjach Orlen i w Biedronkach klienci będą otrzymywali zniżki i premie u partnerów takich jak: Allegro, C&A, Cinema City, Intersport, Praktiker czy Telepizza. Na tę chwilę nie wiemy, czy będzie to mechanizm podobny do tego z poprzedniej edycji promocji, czyli rejestrowanie kodów SMS-em.
Wiadomo natomiast, że tym razem użytkownik karty Visa będzie mógł sam wybierać sklep, z którego oferty promocyjnej zamierza skorzystać. W poprzedniej edycji klient dostawał SMS, w którym kod upominku i nazwa partnera były przydzielane automatycznie.
Należy oczekiwać, że podobnie jak w poprzednich edycjach promocji, ze zniżek będą mogli korzystać wszyscy posiadacze kart Visa – niezależnie od banku.