Dziś BZ WBK SA rozpoczyna kampanię reklamową funduszu Arka BZ WBK Zrównoważony FIO. Reklama produktu obejmie swoim zasięgiem większość mediów i potrwa do końca miesiąca. To pierwsza od wielu miesięcy zakrojona na szeroką skalę kampania funduszy inwestycyjnych Arka.
„Arka najlepszy sposób na zysk” – brzmi hasło reklamowe kampanii, które jest oparte o pięcioletni wynik funduszu Arka BZ WBK Zrównoważony FIO. Zgodnie z zasadą mówiącą o konieczności długoterminowego inwestowania w produkty z udziałem akcji, reklama odwołuje się do wyniku zgodnego z rekomendowanym horyzontem inwestycyjnym. Porównując stopy zwrotu funduszu Arka BZ WBK Zrównoważony FIO z konkurencyjnymi produktami tej kategorii, okazuje się, że w ostatnich pięciu latach to właśnie fundusz zarządzany przez BZ WBK AIB TFI najskuteczniej pomnożył pieniądze klientów. Mimo jednego z najcięższych kryzysów gospodarczych, Arka BZ WBK Zrównoważony FIO w ostatnich pięciu latach przyniosła 50,8% zysku (31.12.2004-31.12.2009).
„Paradoksalnie kryzys finansowy przyniósł potwierdzenie, że dobrze wybrane akcje firm o solidnych fundamentach, są jedną z najlepszych inwestycji długoterminowych. Pokazując pięcioletni wynik chcieliśmy zwrócić uwagę również na ten fakt” – mówi Barbara Kulesza, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej w BZ WBK AIB TFI SA.
Kampania będzie prowadzona w najbardziej popularnych dziennikach i tygodnikach opinii oraz na wybranych portalach internetowych. Reklama w postaci spotu sponsorskiego pojawi się również w telewizyjnych kanałach TVN i TVN24. Ponadto w kampanii będą wykorzystane portale pocztowe i malingi do klientów.
Źródło: BZ WBK AIB TFI