• dla klientów często korzystających z kredytu na karcie,
• dla osób, które zadłużają się w karcie rzadko.
W trzecim rankingu, dla klientów spłacających w terminie całe zadłużenie, Visa economic zajęła 2. miejsce.
Za stronę kreatywną kampanii odpowiada Agencja Saatchi&Saatchi, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Zenithmedia. Kampania będzie prowadzona przez najbliższy tydzień w dziennikach ogólnopolskich i regionalnych oraz wielu portalach internetowych. Czytelnicy gazet będą mogli zobaczyć reklamę w „Gazecie Wyborczej” i „Rzeczpospolitej” oraz największych dziennikach regionalnych, m.in. „Dzienniku Łódzkim”, „Expressie Bydgoskim”, „Kurierze Szczecińskim”, „Głosie Wielkopolskim” i „Dzienniku Zachodnim”.
W Internecie reklama karty kredytowej Visa economic (strony informacyjne, linki oraz mailingi) czeka na osoby odwiedzające strony Wirtualnej Polski, Onet.pl, Interia.pl, a także szukające najnowszych informacji na stronach internetowych magazynów „Newsweek”, ‘Pulsu Biznesu”, „Wprost”, „Przekrój” oraz „Super Express”.
Do internautów szczególnie zainteresowanych gospodarką Bank Millennium dociera z informacjami za pośrednictwem: www.biznespolska.pl, www.e-prawnik.pl, www.parkiet.com, www.mediarun.pl, www.eurobankier.pl, www.biznesnet.pl, www.elfin.pl, www.franchising.info.pl, www.biznespartner.pl oraz www.fop.pl. W kampanii – ze względu na cechy karty kredytowej Visa economic – uwzględniono też portale podróżnicze, kobiece oraz związane z szeroko rozumianą modą i stylem życia.