26 kwietnia w Internecie, a 29 kwietnia w telewizji rusza nowa kampania wizerunkowa AXA. Kampania służy wzmocnieniu pozycji AXA w kategorii ubezpieczeń i inwestycji.
„W kampanii mówimy o tym, że naszym celem jest pomoc w zaplanowaniu bezpiecznej przyszłości finansowej obecnych i potencjalnych klientów. Kampania jest skierowana do klientów indywidualnych – osób, które chcą zaplanować przyszłość swoją i swoich najbliższych. Dla tych, którzy dopiero chcą zacząć gromadzić kapitał oraz dla tych którzy już pomnażają swoje oszczędności, inwestują zgromadzony kapitał. Przekaz skierowany jest do wszystkich tych, dla których ważne jest poczucie bezpieczeństwa i stabilności finansowej” – powiedziała Agnieszka Chabrzyk, dyrektor Departamentu Marketingu AXA Polska.
Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki wśród obecnych i potencjalnych klientów m.in. poprzez skojarzenia z kategoriami, w których AXA jest obecna. Stąd jednym z elementów wizualizacji jest obraz graficzny przedstawiający ubezpieczenia, inwestycje i emerytury skupione wokół linii życia klienta. Internetowa część kampanii ma charakter „call to action” – bannery umożliwiają kontakt z przedstawicielem ubezpieczeniowo-finansowym AXA.
Główny przekaz kampanii: W AXA pomożemy Ci zadbać o stabilną przyszłość finansową Twoją i Twoich bliskich. Nasz Przedstawiciel pomoże Ci dobrać ofertę do Twoich indywidualnych potrzeb.
Źródło: AXA