Z początkiem czerwca zakończyło się wdrożenie pierwszego etapu wirtualnego biura prasowego Grupy PZU – internetowego systemu komunikacji z dziennikarzami opartego o rozwiązania netPR, ułatwiającego dostęp do informacji i materiałów prasowych firmy.
Wirtualne biuro prasowe Grupy PZU dostępne jest pod bezpośrednim adresem media.pzu.pl lub za pośrednictwem strony korporacyjnej.
Głównym celem nowego systemu jest zwiększenie efektywności kontaktu Biura Prasowego PZU z dziennikarzami oraz przekazywanie informacji precyzyjnie trafiającej w ich potrzeby i oczekiwania. Nowe biuro prasowe zapewni także możliwość szerszej i łatwiejszej dystrybucji różnych materiałów dotyczących Grupy PZU. Informacje prasowe i komunikaty Grupy PZU udostępniane są również w postaci kanałów informacyjnych RSS, umożliwiając natychmiastowy dostęp do informacji bez potrzeby wchodzenia do biura prasowego.
Rozwiązania zastosowane w wirtualnym biurze prasowym podążają za najnowszymi trendami w komunikacji. Każdy dziennikarz otrzymuje możliwość rejestracji w systemie internetowego biura prasowego, co umożliwia np. subskrypcję wyłącznie wybranych kategorii tematycznych oraz preferowanych formatów przesyłanych informacji (txt, html). Dzięki temu przesyłane będą wyłączenie te materiały, które odpowiadają rzeczywistym potrzebom oraz wymogom oprogramowania i sprzętu komputerowego w Państwa redakcji. Rejestracja umożliwia także dostęp do rozszerzonej bazy zdjęć, a w przyszłości także innych materiałów dotyczących Grupy PZU.
Źródło: PZU