Kreacja w trwającej kampanii, przygotowana przez agencję BBDO Warszawa, przedstawia zielone i czerwone jabłka, symbolizujące dwie taryfy rachunków. Nośnikami podczas kampanii będą witryny placówek wyklejone folią one way vision, ulotki, plakaty oraz strona internetowa MultiBanku. Bank zdecydował się również na nietypową dla instytucji finansowej formę ekspozycji:
– Aby wzmocnić przekaz, postanowiliśmy przetestować pewną formę experiential marketing. Poza standardowymi nośnikami, wystawimy przed placówkami drewniane skrzynki z prawdziwymi owocami. Zielone i czerwone jabłka, z naklejonym logotypem MultiBanku, będą symbolizować dwie taryfy rachunków osobistych. Chcemy zachęcić Klientów do częstowania się nietypową ekspozycją i zainteresowania nową ofertą MultiBanku – mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Biura Marketingu MultiBanku
Bank wystawi skrzynki z owocami przed 51 placówkami w okresie od 15 do 21 maja. Pozostałe nośniki będą eksponowane przez 3 miesiące.
Informacje o taryfach:
Z początkiem maja, bank wprowadził do oferty nowe taryfy w rachunkach standardowych. Teraz Klienci mogą korzystać z bezpłatnego MultiKonta „ja” lub wspólnego konta „my” w ramach taryfy Comfort, otrzymując pełną funkcjonalność i darmowe przelewy zewnętrzne przez Internet. Taryfa Comfort jest przeznaczona głównie dla osób korzystających z usług bankowych przez Internet, ale Klienci mogą także obsługiwać konta w placówkach i korzystać z pomocy doradców MultiBanku.
Aletrantywę stanowi taryfa Active charakteryzująca się niższymi kosztami operacji wykonywanych w placówkach i brakiem opłaty za korzystanie z karty debetowej bez względu na ilość i wartość operacji. Opłata za rachunek w taryfie Acitive wynosi 7 zł. MultiBank umożliwia jednak zwrot kosztów jego prowadzenia, jeżeli miesięczne wpływy na rachunek są na poziomie min. 1500 zł. W praktyce zarówno taryfa Comfort jak i taryfa Active mogą być bezpłatne.