24 października br., w pełnej odsłonie ruszyła największa w historii towarzystw ubezpieczeniowych SKOK ogólnopolska kampania reklamowa.
Celem kampanii jest poinformowanie potencjalnych klientów o ofercie produktów indywidualnych czyli ubezpieczeń: mieszkań, podróżnych oraz komunikacyjnych (to ostatnie oferowane jest przez MTU).
Chcieliśmy również zmotywować potencjalnych klientów do kontaktu z nami – już nie tylko poprzez dotychczasowe, tradycyjne „okienko w SKOK”, ale również za pośrednictwem nowych kanałów sprzedaży czyli stronę skokubezpieczenia24.pl i infolinię 801 888 666 – mówi Magdalena Gwiazda, pełnomocnik Zarządu ds. Komunikacji i PR.
Twarzą kampanii – tak, jak w przypadku reklam innych podmiotów systemu SKOK – jest aktor Artur Żmijewski. Równorzędnym partnerem jest dla niego trzyosobowa „załoga SKOK”. Wiemy, że jednymi z zasadniczych kryteriów oceny ubezpieczyciela są szybkość, łatwość i skuteczność, z jakimi likwidowana jest szkoda. I tak właśnie działa przyjazna i pomocna „załoga SKOK”: poszkodowany Artur Żmijewski nie zauważa nawet problemów, które mu się przytrafiają, tak szybko są likwidowane. Takie jest nasze podejście i tacy są ludzie, którzy tworzą system SKOK, gdzie każdy klient może czuć się u siebie, pewnie i bezpiecznie – dodaje Grzegorz Buczkowski, prezes zarządu TUW SKOK i TU SKOK ŻYCIE SA.
Pierwsza odsłona kampanii miała miejsce już 16 października, kiedy to na ulicach pojawiły się teasery, których rolą było zaintrygowanie odbiorców bez zdradzania wcześniej prawdziwych intencji i przekazu reklamowego.
Ich rola wyjaśniła się 22 października, kiedy miejsce teaserów zajęły docelowe reklamy:
Od 22 października do 6 listopada kampania będzie obecna w stacjach Telewizji Polskiej, Polsatu, a także w stacjach wchodzących w tzw. pakiet At Media (m.in. AXN, Planete, Ale Kino). W stacjach radiowych RMF, RMF Maxx oraz RMF Classic, spoty reklamowe SKOK Ubezpieczenia będą obecne do 13 listopada.
W tym samym terminie reklamy pojawią się również na łamach takich tytułów jak: Rzeczpospolita, Uważam Rze, Fakt, Przegląd Sportowy, Sport, Super Express, Nasz Dziennik, Gość Niedzielny, Tygodnik Katolicki Niedziela, Gazeta Polska.
Dodatkowo kampanię wspiera blisko 300 billboardów, umieszczonych często w najbardziej prestiżowych lokalizacjach w całej Polsce.
Wszystkie spoty reklamowe wraz z logo dźwiękowym i filmem z planu zdjęciowego można znaleźć na: http://www.youtube.com/user/SKOKUbezpieczenia.
Źródło: SKOK