Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała 30-sekundowy film reklamowy z ofertą Peugeot 206 Oxygene. Jest to adaptacja międzynarodowej kampanii promującej Peugeot 206. Klip prezentuje fanklub miłośników tego modelu w różnych zakątkach świata. Humorystyczna fabuła przedstawia, w jaki sposób może objawiać się miłość do Peugeot 206. Puentą filmu jest aktualna oferta promocyjna Peugeot, która sprawia, że można dołączyć do tego fanklubu i kupić bogato wyposażony model 206 w bardzo atrakcyjnej cenie.
W pierwszej połowie kwietnia kampania obejmuje telewizję: TVP, TVP3, TVN, TV4, TVN7. W prasie ogólnopolskiej ogłoszenia wspierające sprzedaż samochodów Peugeot z 2005 r. pojawiać się będą od 3 do 21 kwietnia, a stacje radiowe będą emitowały spoty reklamowe w ostatnich dniach trwania akcji: od 18 do 21 kwietnia.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa.