Mastercard ogłosił start loterii dla obecnych i nowych użytkowników programu Bezcenne Chwile. Do wygrania jest wiele gadżetów i voucherów powiązanych z pasjami oraz nagroda główna – w postaci jedynego w swoim rodzaju spersonalizowanego kampera. Zwycięzca loterii będzie miał możliwość zaprojektowania wyglądu zewnętrznego swojego nowego pojazdu.
Aby wziąć udział w loterii obecni użytkownicy programu Bezcenne Chwile muszą zalogować się na swoje konto i wyrazić zgodę na uczestnictwo. Posiadacze kart Mastercard, którzy nie uczestniczą jeszcze w Bezcennych Chwilach, również mogą wziąć udział w loterii, jednak najpierw muszą zarejestrować swoją kartę w programie, a dopiero potem zgłosić chęć udziału w loterii, klikając na wyskakujące okienko lub wchodząc w zakładkę „Loteria” w menu programu widocznym po zalogowaniu. Od tej pory każde przekroczone 10 zł przy płatności kartą w sklepach stacjonarnych lub internecie daje 1 los. Taka sama kwota wydana u partnerów programu daje 2 losy. Nie trzeba zgłaszać każdej transakcji osobno, zakupy są automatycznie przeliczane na losy. Im więcej płatności, tym więcej losów, a tym samym zwiększa się szansa na wygraną.
Co tydzień do wygrania są słuchawki bezprzewodowe Bose Noise Cancelling 700, smartwatch Garmin Venu oraz vouchery do empik.com, RTV EURO AGD i Decathlon. Nagrodą główną jest kamper Benimar Tessoro 463 z automatyczną skrzynią biegów, klimatyzacją postojową, bagażnikiem na rowery i telewizorem. Kamper jest wyposażony w łazienkę z prysznicem, kuchnię, salon z dwoma kanapami oraz częścią sypialnianą. Dodatkowo, zwycięzca będzie miał możliwość zaprojektować wraz z artystą Karolem Banachem grafikę, która znajdzie się na kamperze.
– Wszystko, co robimy w Bezcennych Chwilach, skupia się na pasjach konsumentów. Tak samo jest w loterii. Codzienne zakupy mogą teraz przybliżać nie tylko do wybranego wcześniej celu, ale dają dodatkową szansę na wygranie nagród związanych z różnymi zainteresowaniami – sportem, muzyką czy podróżami. Sam mechanizm loterii przygotowaliśmy tak, by wzięcie w niej udziału było dla konsumenta proste i szybkie – mówi Marcin Klimkowicz, dyrektor ds. rozwiązań lojalnościowych i CRM w polskim oddziale Mastercard Europe.
Loteria trwa do 16 lipca. Promocji towarzyszy szeroka kampania digitalowa z wykorzystaniem influencer marketingu, a w czerwcu ruszy także telewizyjna kampania reklamowa na kanałach TVN i Polsat.
Za koncepcję, kreacje i organizację loterii na zlecenie Mastercard jest agencja McCann. Za kampanię digitalową i telewizyjną odpowiada dom mediowy Carat. Przygotowaniem kampanii i kreacji dla banków i partnerów programu zajęła się agencja Isobar. Zaplecze technologiczne dostarcza Verestro.
Szczegóły i regulamin loterii są dostępne na stronie: bezcennechwile.pl/loteria
Czym są i jak działają Bezcenne Chwile?
Pasje są podstawą katalogu nagród w programie Bezcenne Chwile. Tradycyjny katalog rzeczowy zastąpiły indywidualne cele, do realizacji których dążą uczestnicy programu. Cele te są podzielone na 8 kategorii: film, muzyka, sport, rozrywka, podróże, kulinaria, zakupy i pomaganie.
Każda płatność zrealizowana kartą zarejestrowaną w programie u dowolnego sprzedawcy czy usługodawcy na terenie Polski, automatycznie zasila konto uczestnika punktami, które można wymieniać na nagrody pozwalające realizować pasje i zainteresowania użytkownika. Najwięcej punktów zyskuje się podczas transakcji u partnerów handlowych programu, wśród których znajduje się już ponad 80 marek detalicznych z 19 różnych kategorii zakupowych, w tym tak popularne jak Carrefour, Circle K, Decathlon, RTV Euro AGD czy Empik, a ostatnio także nowi partnerzy: DUKA czy SMYK. Program Bezcenne Chwile wyróżniają również spersonalizowane oferty, dostosowane do zwyczajów zakupowych konkretnego konsumenta.
Źródło: Mastercard