INVEST-BANK rozpoczął kolejną odsłonę kampanii reklamowej kredytu gotówkowego
pod hasłem „Pieniądze są tak blisko”. Kreacja kampanii odwołuje się do latarni morskiej symbolizującej bliską i bezpieczną przystań.
Celem kampanii jest reklama kredytu gotówkowego INVEST-BANK jako produktu łatwo dostępnego dla klienta z uwagi na dużą liczbę punktów posiadających ofertę banku, tj. łącznie blisko 1.000 placówek INVEST-BANK i Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Cyfrowego Polsatu Dodatkowo, kampania ma za zadanie wskazać na przyjazną i szybką obsługę klienta oraz atrakcyjne parametry cenowe produktu. Komunikacja w mediach zaplanowana jest na grudzień 2012 roku i styczeń 2013 roku. Głównymi kanałami przekazu informacji są telewizja i radio.
Kampania będzie realizowana w: TV POLSAT, TVP Info, radiu ZET, Plus, PLANETA oraz pozostałych 63 stacjach zrzeszonych w ramach ZET Barometr+. Kreację kampanii przygotowała Agencja Schulz Brand Friendly z Krakowa.
INVEST-BANK S.A. po raz kolejny przystąpił również do Mikołajkowego Bloku Reklamowego POLSATU. Dochód z reklam w tym paśmie zostanie w całości przeznaczony na pomoc chorym dzieciom w całej Polsce.
