– Poprzez kampanię chcemy pokazać, że Kredyt Domowy Polbanku pozwala klientom spełnić swoje marzenia o własnym M i kupić mieszkanie większe niż się spodziewali. Wyjątkowo atrakcyjne warunki przyznawania kredytu oraz indywidualne podejście Polbanku do każdego z klientów, umożliwiają im uzyskanie jednej z najwyższych w tej chwili na rynku kwot kredytu – mówi Paweł Maliszewski, dyrektor marketingu. Innymi słowy z Kredytem Domowym w Polbanku każde marzenie staje się realne – dodaje.
Poza podkreślaną w kampanii wyższą niż w innych bankach zdolnością kredytową, Kredyt Domowy charakteryzuje się także konkurencyjnym oprocentowaniem oraz brakiem prowizji za jego przyznanie (dotyczy wniosków złożonych do 31.12.2007 r. z wyjątkiem kredytu hipotecznego na dowolny cel – tzw. pożyczki hipotecznej). Nowej kampanii towarzyszy również zmiana okresu kredytowania – został wydłużony z 35 aż do 40 lat oraz podwyższenie wieku kredytobiorcy do 75 lat. Co więcej, Polbank akceptuje dochody pochodzące z różnych źródeł (umowa o pracę, działalność gospodarcza, umowy zlecenia / o dzieło, emerytura) oraz nie wymaga ubezpieczenia niskiego wkładu własnego.
Spoty emitowane w ramach nowej kampanii Polbanku mają długość 30’’. Można je oglądać na antenie TVP1, TVP2 oraz Polsatu i TVN. Najnowsza reklama, podobnie jak wszystkie dotychczasowe kampanie reklamowe i akcje marketingowe Polbanku, została utrzymana w czarno-białej konwencji. Reżyserem spotu był Piotr Mikucki. Intensywna kampania telewizyjna będzie wsparta także ogólnopolską kampanią prasową. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy OMD Macroscope.