Głównym hasłem kampanii, która potrwa do 10 czerwca jest niska rata – 68 złotych za 4000 złotych pożyczki. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana silną komunikacją w Internecie, taktycznymi emisjami w prasie oraz działaniami lokalnymi (mailing, radio, prasa).
Intensywna kampania telewizyjna potrwa od 20 do 28 kwietnia oraz w tygodniach 4 – 16 oraz 23 – 30 maja. Spoty reklamowe zostaną wyemitowane w stacjach: Polsat, TVN, TVP1, TVP2, TVN7, TV4, TVP Info oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej kanałach tematycznych (m. in. Polsat 2, Polsat Sport, Puls, TVF, Filmbox, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, Superstacja, AXN, Hallmark, Zone Europa, Ale Kino, Kino Polska, Canal+Sport, TVP Sport, Kuchnia TV). W maju, obok spotu 30 sekundowego emitowana będzie również jego krótsza 15 sekundowa wersja. Już teraz nowy spot promujący pożyczkę gotówkową jest dostępny na kanale Alior Banku na portalu YouTube – http://pl.youtube.com/aliortv.
W Internecie w czasie kampanii dostępna będzie dedykowana strona promocyjna produktu www.pozyczka.aliorbank.pl. Intensywna kampania internetowa obejmować będzie przede wszystkim reklamy bannerowe, emitowane zasięgowo na największych ogólnopolskich portalach i w sieciach reklamowych, a także w serwisach regionalnych oraz w komunikatorze Gadu-Gadu. Emisje te będą wsparte masowymi e-mailingami, reklamami w serwisie społecznościowym Facebook oraz sponsorowanymi linkami tekstowymi w wyszukiwarce Google.
Od 26 kwietnia zaplanowano taktyczne emisje reklam w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. Zgodnie z rekomendacją dyrektorów oddziałów, w części miejscowości kampania promocyjna pożyczki gotówkowej będzie realizowana za pośrednictwem prasy lokalnej) i radia.
W pierwszej połowie maja kampanię wzmocni masowa wysyłka mailingu bezadresowego. 1,4 miliona ulotek z adresami 120 oddziałów zostanie rozdystrybuowane do skrzynek pocztowych w 56 miastach, w wybranych przez oddziały i regiony obszarach.
Dodatkowo witryny oddziałów Alior Banku zostaną oznakowane materiałami promocyjnymi, a przed placówkami staną zewnętrzne standy z reklamą pożyczki gotówkowej. Kampanię reklamową pożyczki gotówkowej przygotowała agencja reklamowa PZL. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MAXUS.
Źródło: Alior Bank