„Promocję świąteczną prowadziliśmy już w zeszłym roku. Spotkała się ona z bardzo pozytywnymi opiniami Klientów
i ich dużym zainteresowaniem, dlatego też postanowiliśmy ją powtórzyć.” – mówi Anna Kulawik, Kierownik ds. Marketingu – „Chcąc jeszcze bardziej uatrakcyjnić promocję, nagradzamy klientów za szybką reakcję. Jeżeli w ciągu godziny od obejrzenia reklamy telewizyjnej, klient zadzwoni na infolinię może otrzymać oprócz dodatkowych 10% wartości pożyczki gratis, portfel lub 50 zł” – dodaje Anna Kulawik.
Oferta świąteczna skierowana jest do nowych klientów Providenta. Do każdej udzielonej pożyczki, firma daje w prezencie 10% wartości pożyczki gratis tj. 100, 300, a nawet 500 złotych. Dodatkowo klient może otrzymać 50 złotych lub portfel.
W promocji świątecznej obowiązują standardowe opcje spłat rat pożyczki. Klient może wybrać jedną z dwóch form spłaty: w domu klienta (oferta z obsługą domową) lub bezpośrednio na konto firmy (opcja podstawowa). W obu opcjach raty pożyczki spłacane są w systemie tygodniowym. Wszystkie pożyczki oferowane przez Providenta są ubezpieczone w razie nieprzewidzianych okoliczności losowych.
W ramach kampanii zostaną wyemitowane promocyjne spoty w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, Tele5, TV4, TVN7, TVP3. Kreacja została przygotowana przez agencję Touch Point, za zakup mediów odpowiada Pan Media Western. W prasie ogólnopolskiej i lokalnej zostanie opublikowanych ok. 100 reklam. Promocja prasowa objęła m.in. Angorę, Super Express, Gazetę Wyborczą, Metro, Echo Miasta, Tele Magazyn, Tele Tydzień, Kropkę TV, Tygodnik Rolniczy, a także dzienniki regionalne: Głos Wielkopolski, Gazetę Krakowską, Dziennik Bałtycki, Gazetę Wrocławską, Dziennik Zachodni oraz Dziennik Łódzki. Uzupełnieniem kampanii jest zamieszczenie banerów informujących o promocji na portalach internetowych Onet, Wirtualna Polska oraz Interia, wysłanie e-mailingów do użytkowników Internetu oraz reklama na stronie www.provident.pl