Czołowi przedstawiciele świata public relations, reklamy, nauki, biznesu, administracji i mediów spotkają się podczas najważniejszego wydarzenia branży PR w roku. 22 – 24 kwietnia w Rzeszowie odbędzie się VIII Kongres Public Relations.
Kongres każdego roku jest największą platformą do dyskusji, wymiany doświadczeń oraz prezentacji trendów, wyników i osiągnięć branży. Tu podsumowuje się ostatni rok i wyznacza nowe kierunki rozwoju public relations w naszym kraju.
Podczas ubiegłorocznego kongresu tematem dominującym był polityczny public relations. Eksperci, specjaliści i naukowscy: dr Jarosław Flis, Adam Łaszyn, Marek Skała czy Sebastian Chachołek starali się pokazać braki w polskim marketingu politycznym.
Tematem przewodnim tegorocznego kongresu będzie globalny kryzys. Jego wpływ na branżę oraz nowe wyzwania, jakie w dobie zawirowań na całym świecie stają przed PR-em. To właśnie w takich momentach firmy, korporacje, politycy, a nawet rządy i państwa na potęgę zatrudniają specjalistów od wizerunku.
Równie dużo uwagi zostanie poświęcone PR-owi miast i regionów. Kongresy w Rzeszowie to nie tylko ogromne merytoryczne wydarzenie, ale także doskonała okazja do integracji branży PR. Podczas tegorocznego Kongresu spotkają się prezydenci i burmistrzowie Sosnowca, Dąbrowy Górniczej, Kraśnika, Wisły, Tarnowskich Gór czy Radzionkowa. Na pytania, o kryzys, odpowiedzi będą poszukiwać m.in. dr Michał Macierzyński, Sebastian Bykowski, czy Marek Wróbel. Głos zabiorą także goście zagraniczni z Niemiec i Wielkiej Brytanii.
Podobnie, jak w latach ubiegłych, także podczas VIII Kongresu, przyznane zostaną nagrody Mocni wizerunkiem. Są to nagrody dla firm, które w swoich działaniach w wykorzystują metody i techniki Public Relations do wspierania akcji charytatywnych, ludzi, czy też projektów społecznych w wymiarze PR.
Organizatorzy tegorocznej edycji Konkursu Mocni wizerunkiem zapraszają firmy do wzięcia w nim udziału. Zgłoszenia należy nadsyłać do 3 kwietnia 2009 r., na adres mail: [email protected] lub na adres Zakładu Public Relations WSIiZ.
Rzeszowskie kongresy postrzegane są w branży Public Relations, jako jedne z najważniejszych imprez tego typu. Z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Liczba uczestników zeszłorocznego Kongresu przerosła oczekiwania samych organizatorów. Podobna frekwencja – na poziomie 400 uczestników, spodziewana jest w tym roku. Pomysłodawca i organizator rzeszowskich kongresów – dr Dariusz Tworzydło, stawia sobie za cel – jak sam mówi – nieustanne doskonalenie tego wydarzenia, by jego poziom merytoryczny spełniał oczekiwania uczestników.
Współorganizatorem Kongresu jest RPR Group, Agencja Public Relations z Warszawy.
Źródło: Grupa PRC Sp. z o.o.