Działania prowadzone będą w sklepach Cash&Carry – Makro i Selgros oraz hipermarketach i supermarketach w całej Polsce. Pokazy degustacyjne prowadzone przez najlepsze zespoły promocyjne hostess \SALES LINK mają na celu wzmocnienie przekazu „Placek po węgiersku Knorr – wszystkim wychodzi!” i zakomunikowanie, że jest to danie, które można bardzo szybko i łatwo przygotować.
Celem prowadzonych działań jest sprzedaż promowanej nowości oraz budowa pozytywnego wizerunku marki jako marki wysokiej jakości, ale dostępnej i bliskiej konsumentowi. Na potrzeby akcji agencja \SALES LINK przygotowała również kreację materiałów POS (stand, topper oraz roll-up).
Placek po węgiersku to danie składające się z ciasta na placek oraz paprykowego sosu węgierskiego. To kolejny produkt w kategorii Zestawy do dań Knorr, które od ubiegłego roku okazały się prawdziwym hitem na półce. Z tej serii w sprzedaży są również m.in. Lasagne i Pizza. Agencja \SALES LINK realizowała również w ubiegłym roku akcje degustacyjne promujące wprowadzenie serii produktów Knorr Mealkits.
