Od września na 320 oddziałach i placówkach partnerskich Santander Consumer Banku, jego stronie internetowej, profilach społecznościowych, bankowości online i punktach obsługi działających m.in. w sklepach Media Markt, Saturn i Castorama można zobaczyć nowe logo: czerwony napis na białym tle. Klient szukający oddziału Santander Consumer Banku pozna go też po wizerunku Justyny Kowalczyk, ambasadorki marki.
Nowa identyfikacja jest prosta i łatwo wpada w oko. Wprowadzając tę zmianę bank tworzy wyrazisty i łatwo identyfikowalny wizerunek, odróżniający go od innych instytucji finansowych, w tym Santander Bank Polska (do września: Bank Zachodni WBK).
Bank zmienił logo, ale nie zasady. Pojawienie się nowej identyfikacji nie wpływa na ofertę banku ani jakiekolwiek warunki współpracy z klientami czy partnerami biznesowymi. Nie zmieniają się lokalizacje czy adresy oddziałów. Kanały dostępu – tak online, jak i telefoniczne, również pozostają bez zmian.
Santander Consumer Bank i Santander Bank Polska (do września: Bank Zachodni WBK) działają jako niezależne banki. Należą do Grupy Santander – jednej z najsilniejszych instytucji finansowych w Europie, obecnej na wielu światowych rynkach.