Santander Consumer Bank udostępnił klientom sklepu Morele.net możliwość rozłożenia zakupów na raty. Proces zaciągania kredytu odbywa się zdalnie – przez internet.
W skład grupy Morele wchodzi 10 sklepów internetowych. Dla klientów korzystających ze sklepów bank wdrożył internetowy proces zaciągania kredytów ratalnych. Wszystkie aktywności zostały zaprojektowane tak, aby można było skorzystać z nich na dowolnym urządzeniu, którego używa konsument (komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie albo smartfonie). Na stronie został zamieszczony kalkulator kredytowy, za pomocą którego klienci mogą oszacować wysokość rat.
– Jeszcze w tym roku planujemy kolejne wdrożenia, usprawniające zakupy w polskich e-sklepach i finansowanie ich za pośrednictwem kredytu na zakup towarów i usług – mówi Piotr Żabski, wiceprezes zarządu Santander Consumer Banku, odpowiedzialny m.in. za rozwój elektronicznych kanałów sprzedaży. – Stawiamy także na tworzenie innowacyjnych rozwiązań bankowych w zwinnych metodykach pracy, np. agile. Mają one nie tylko umocnić naszą pozycję na rynku consumer finance w Polsce ale też pomóc w realizacji jakościowej zmiany dla klientów – dodał.
Ze strony Santander Consumer Banku za wdrożenie odpowiadało niemal 50 specjalistów z różnych obszarów: od sprzedaży ratalnej, przez IT po budowanie innowacyjnych procesów.
WB/Santander Consumer Bank