Autorem pierwszej kampanii wizerunkowej marki Allegro jest agencja Just. Akcja przewiduje reklamy w telewizji, kinie, radiu oraz na nośnikach zewnętrznych. Celem kampanii jest podkreślenie, że Allegro to nie tylko serwis aukcyjny, gdzie można coś kupić i sprzedać. Allegro to przede wszystkim społeczność użytkowników i miejsce kontaktu pomiędzy ludźmi. Spoty wykorzystane w kampanii See You… zachęcają do włączenia się do tej społeczności.Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.
Allegro nie zamierza jednak rezygnować z dotychczasowej, wieloletniej strategii reklamowej w Internecie. Działania te, to przede wszystkim współpraca z największymi portalami internetowymi w Polsce (Onet, Wirtualna Polska, Interia i inne), obecność w wyszukiwarkach (Google) oraz na tysiącach polskich stron WWW dzięki Programowi Partnerskiemu.
Sprawdź także:
20.05.2024 (11:41)
– informacja prasowa
BNP Paribas z nowościami w ramach Karty Otwartej na Świat
Zbliżają się wakacje, a wiele osób planuje spędzić je za granicą. Dla wszystkich miłośników podróży Bank BNP …
20.05.2024 (11:39)
– informacja prasowa
„Shopping z Aliorem”. Do zdobycia nawet 200 zł na Allegro
Alior Bank wystartował z promocją „Shopping z Aliorem”. Uczestnik, który zapisze swoją kartę do programu …
20.05.2024 (11:38)
– informacja prasowa
Banku Millennium zwiększa bezpieczeństwo klientów
Bank Millennium wdraża nowe rozwiązania, które mają przeciwdziałać skutkom kradzieży tożsamości i idących za tym …
20.05.2024 (11:36)
– informacja prasowa
Polacy włączyli tryb oszczędzanie, 73% osób gromadzi środki na przyszłość
Polacy konsekwentnie budują swoją stabilność finansową. Z badania przeprowadzonego na zlecenie VeloBanku wynika, że …
20.05.2024 (11:35)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski ogłasza przetarg na wspierające agencje reklamowe 360°
PKO Bank Polski wybierze, w drodze przetargu otwartego, agencje reklamowe do obsługi Banku, wybranych spółek Grupy …
17.05.2024 (09:28)
– informacja prasowa
Już dla ponad 60 proc. seniorów ważne jest, aby bank oferował nowoczesne metody płatności
76 proc. osób powyżej 60 roku życia uważa, że banki odpowiednio wspierają ich w zakresie obsługi i korzystania z …