Sensors Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną US Pharmacia. Agencja odpowiedzialna jest za działania media relations dla marki Ibuprom, przede wszystkim w obszarze współpracy producenta Ibupromu z Polskim Komitetem Zwalczania Raka, Instytutem Badań DNA oraz Stowarzyszeniem Klub Kobiet po Mastektomii „Amazonki” Warszawa Centrum. Wymienione instytucje planują przeprowadzenie badań sprawdzających profilaktyczne działanie ibuprofenu na raka piersi u kobiet. Badania mają potwierdzić w polskich warunkach wyniki badań amerykańskich, które wykazały, że stosowanie ibuprofenu (substancja aktywna m.in. leku Ibuprom) może zmniejszyć nawet o 49% ryzyko zachorowania na raka piersi.
Sprawdź także:
07.11.2024 (16:49)
– informacja prasowa
VeloBank z 100. placówką partnerską
W Gostyninie, w województwie mazowieckim, VeloBank otworzył 100. franczyzę, umacniając swoją pozycję dynamicznie …
07.11.2024 (14:07)
– informacja prasowa
Kredyty hipoteczne powodem kłótni w związkach Polaków
Polki i Polacy nie mają problemu z rozmawianiem o finansach z partnerem lub partnerką. Robi to aż 92 proc. …
07.11.2024 (13:15)
– informacja prasowa
Bank Pekao z rekordowym kwartalnym zyskiem netto
Trzeci kwartał był dla Banku Pekao najlepszy w historii pod względem zysku netto, który wyniósł 1,828 mld zł. To …
07.11.2024 (13:10)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski notuje kolejny dobry kwartał
Zysk netto Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego po III kwartałach 2024 r. wyniósł 6,9 mld zł, co oznacza …
07.11.2024 (13:00)
– informacja prasowa
Adyen z nowym country managerem na Polskę oraz Europę Środkowo-Wschodnią
Adyen, platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, powołała Matouša Michněviča na …
06.11.2024 (18:07)
– informacja prasowa
Credit Agricole zwycięzcą 13. edycji międzynarodowego konkursu Open Innovation
Projekt narzędzia do śledzenia zmian regulacyjnych w oparciu o sztuczną inteligencję przygotowany przez Credit …