Sensors Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną US Pharmacia. Agencja odpowiedzialna jest za działania media relations dla marki Ibuprom, przede wszystkim w obszarze współpracy producenta Ibupromu z Polskim Komitetem Zwalczania Raka, Instytutem Badań DNA oraz Stowarzyszeniem Klub Kobiet po Mastektomii „Amazonki” Warszawa Centrum. Wymienione instytucje planują przeprowadzenie badań sprawdzających profilaktyczne działanie ibuprofenu na raka piersi u kobiet. Badania mają potwierdzić w polskich warunkach wyniki badań amerykańskich, które wykazały, że stosowanie ibuprofenu (substancja aktywna m.in. leku Ibuprom) może zmniejszyć nawet o 49% ryzyko zachorowania na raka piersi.
Sprawdź także:
04.01.2025 (12:53)
– informacja prasowa
CUK Ubezpieczenia inwestuje w Grupę Punkta
Po wielu latach dynamicznego rozwoju organicznego spółka CUK Ubezpieczenia jako inwestor branżowy podjęła decyzję o …
04.01.2025 (12:51)
– informacja prasowa
Skorzystaj z e-Doręczeń w Credit Agricole
Od początku 2025 r. w Polsce ruszył system e-Doręczeń, umożliwiający wysyłkę i odbiór listów poleconych przez …
04.01.2025 (12:48)
– informacja prasowa
VeloLeasing rośnie w siłę
Z początkiem 2025 roku do zarządu VeloLeasingu, spółki z grupy kapitałowej VeloBank SA, dołączyli Anna Wiśniewska i …
03.01.2025 (09:13)
– informacja prasowa
„Na planie serialu dzwoni do mnie telefon. Odbieram w przerwie zdjęć – przedstawia się facet i mówi, że dzwoni z banku"
„Na planie serialu dzwoni do mnie telefon. Odbieram w przerwie zdjęć – przedstawia się facet i mówi, że dzwoni z …
03.01.2025 (08:44)
– informacja prasowa
KIR przypomina - Trzech Króli bez Elixir
Poniedziałek 6 stycznia to dzień wolny od pracy, co oznacza, że system rozliczeniowy Elixir, obsługujący przelewy …
02.01.2025 (09:12)
– informacja prasowa
Osoby najlepiej wykształcone padają najczęściej ofiarą oszustów
Ruszyły poświąteczne wyprzedaże, a wraz z nimi aktywność cyberprzestępców. Jak wynika z danych CERT Polska, na …