PKO Bank Polski udostępnił angielską wersję serwisu internetowego iPKO – przetłumaczone zostały najpopularniejsze funkcje, z których korzystają klienci oraz aktualności, sekcja pomocy w logowaniu i wiadomości autoryzacyjne SMS. Trwają też prace nad udostępnieniem iPKO w języku ukraińskim.
Żeby skorzystać z angielskiej wersji serwisu wystarczy na stronie logowania w górnym rogu strony kliknąć ikonę flagi Polski oznaczoną literami „PL” i wybrać „EN”. Od tego momentu proces logowania przebiegnie w języku angielskim, a po zalogowaniu klient skorzysta z najważniejszych części serwisu dostępnych w tym języku. Wśród nich znajduje się w pełni przetłumaczona strona główna, nawigacja serwisu, wszystkie typy przelewów i odbiorców zdefiniowanych oraz szczegóły konta i historia operacji. Ponadto, klient, który będzie korzystał z angielskiej wersji iPKO otrzyma wiadomości autoryzacyjne SMS również w tym języku.
Z naszych serwisów i aplikacji korzystają co miesiąc miliony klientów indywidualnych. Od teraz obsługę w języku angielskim zapewniamy nie tylko w aplikacji mobilnej IKO, ale również w serwisie internetowym iPKO. Dzięki temu zarządzanie finansami dla klientów posługujących się językami innymi niż polski będzie wygodniejsze. Co ważne, pracujemy już nad udostępnieniem serwisu iPKO w języku ukraińskim – mówi Łukasz Kuc, Dyrektora Biura Kanałów Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
Bank będzie sukcesywnie udostępniał następne części serwisu iPKO w wersjach językowych. Do tej pory klienci mogli już korzystać z angielskiej, ukraińskiej i rosyjskiej wersji językowej w aplikacji mobilnej IKO.
Źródło: PKO Bank Polski