Bank SGB udostępnił klientom zapowiadaną już od kilku miesięcy nową aplikację mobilną. Nowy program ma być dostępny dla wszystkich banków spółdzielczych z grupy SGB. Aplikacja pozwala m.in. zarządzać subskrypcjami dla najbardziej popularnych serwisów streamingowych czy muzycznych oraz oferuje możliwość zarządzania kartami dodanymi do portfeli cyfrowych (Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay) oraz sklepów internetowych.
– Aplikacja SGB Mobile to nowoczesna bankowość mobilna, która odpowiada na większość potrzeb rynkowych – mówi Mirosław Skiba, prezes Zarządu SGB-Banku SA. – Klient znajdzie w niej funkcjonalności z zakresu obsługi rachunków, kart i BLIKA, a także coś, czego nie ma do tej pory nawet w bankach komercyjnych – funkcję zarządzania subskrypcjami. To kolejny element błyskawicznego rozwoju technologicznego banków spółdzielczych SGB. Cieszę się, że nie zwolniliśmy tempa, nawet przez te kilka ostatnich, niespodziewanie trudnych miesięcy, także dla sektora bankowego – dodaje Mirosław Skiba.
Bank informuje, że aplikacja posiada wszystkie najważniejsze funkcje z punktu widzenia klienta: praktyczny i uniwersalny interfejs, możliwość zalogowania się z wykorzystaniem biometrii, a także dostęp do rachunku, historii transakcji, daje również możliwość wykonywania przelewów (również Express Elixir), dodawania kart i korzystania z płatności mobilnych.
SGB Mobile przez kilka miesięcy była testowana przez blisko 2000 pracowników ponad 100 banków spółdzielczych SGB. Pozwoliło to podnieść jakość poszczególnych elementów aplikacji i poprawić wcześniej trudne do wychwycenia błędy.
W kolejnych miesiącach funkcjonalność aplikacji SGB Mobile będzie uzupełniana o nowe usługi, realizowane poprzez platformę BS API. Będą to między innymi Autopay – rozwiązanie umożliwiające szybsze pokonanie bramek na płatnych odcinkach dróg w Polsce, czy możliwość zdalnego zakładania rachunków poprzez selfie. SGB-Bank SA pracuje jednocześnie nad rozwojem aplikacji w zakresie udzielania kredytów online i bezpiecznej zmiany numeru PIN.
WB/SGB