Do Związku Firm PR dołączyły w grudniu dwie agencje – firma Principle prowadzona przez Ewę Nosarzewską i Witolda Lewandowskiego oraz GENESIS PR, której szefową jest Eliza Misiecka. ZFPR aktualnie liczy trzydziestu trzech członków.
Agencja Principle specjalizuje się w kampaniach medialnych i strategicznym doradztwie komunikacyjnym. Firma doradza, jak rozwiązać problemy komunikacyjne, obronić markę w trudnych chwilach, wspiera wprowadzenia na rynek nowych produktów i usług, jak też buduje dla nich rynek. Principle pracuje dla międzynarodowych i polskich firm oraz korporacji, instytucji rządowych i pozarządowych, w jej portfolio znalazły się: Abbott, Allergan, Boiron, Eli Lilly, Janssen-Cilag, Johnson&Johnson, Kliniki Chirurgii Plastycznej, Ministerstwa Gospodarki, MSD, Novo Nordisk, Roche oraz Schering-Plough.
Członkostwo w ZFPR jest dla nas dużym wyróżnieniem i dużą szansą na wzmocnienie rozpoznawalności marki Principle na rynku usług PR. Z pewnością przyczyni się ono do nawiązania licznych kontaktów biznesowych oraz pozwoli na wymianę doświadczeń i integrację z innymi członkami ZFPR. Cieszę się, że wspólnie będziemy mogli promować standardy etyczne działań PR w Polsce – powiedziała Ewa Nosarzewska, prezes zarządu Principle.
Agencja GENESIS PR świadczy pełen zakres usług public relations. Jej mocną stroną jest PR korporacyjny i finansowy, investor relations, media relations, a także zarządzanie sytuacją kryzysową. Klientami GENESIS PR są m.in. ArchiDoc, ATM Grupa, Centrum Klima, Chajec, Don-Siemion, Żyto Kancelaria Prawna, InPost, Integer.pl, Grupa FAMUR, Penta Investments, Grupa Selena, Opal Property Developments, Griffin Real Estate, pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne czy BLACK RED WHITE. Agencja prowadzi także kampanię non-profit na rzecz Fundacji Świętego Mikołaja.
GENESIS PR jest laureatem nagród: Złoty Spinacz 2008 i 2007 w kategorii „PR korporacyjny” oraz nagrody GPW 2008 w konkursie „Modelowy serwis Investor Relations”.
Naszą motywacją do przystąpienia do ZFPR jest współpraca w szerzeniu jak najlepszych praktyk w public relations, a także etycznej konkurencji i kooperacji. GENESIS PR wykształciła już wielu młodych adeptów PR – nauczanie uznajemy za jeden z najważniejszych obowiązków agencji PR. Teraz przyszła pora na wniesienie wkładu także w obszarze działalności branżowej. Wierzę, że nasze zaangażowanie przyniesie korzyści dla całej branży. – powiedziała Eliza Misiecka, dyrektor generalna GENESIS PR.
Źródło: Związek Firm Public Relations