Wraz z początkiem 2011 roku Bank Pocztowy pod hasłem „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto” rozpoczyna nową kampanię edukacyjną.
Jedną ze strategicznych inicjatyw Banku Pocztowego jest edukacja finansowa tych, którzy wcześniej z bankowością nie mieli wiele do czynienia. Dlatego już w styczniu 2011 r. bank rozpoczyna medialną kampanię edukacyjną, której hasło przewodnie brzmi: „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto!”. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi osobom nie posiadającym jeszcze konta bankowego, że jest to znacznie lepszy sposób zarządzania domowym budżetem, niż trzymanie pieniędzy w skarpecie.
Motyw skarpety pojawił się już w jesiennej kampanii reklamowej Konta Nestor Banku Pocztowego z rodziną Nowaków w roli głównej. Tym razem bank zdecydował się na wykorzystanie go w kampanii o charakterze edukacyjnym.
Ze swoim hasłem do potencjalnych klientów Bank Pocztowy docierał będzie wielokanałowo. W telewizji będzie sponsorował prognozę pogody w TVP. Silnym wsparciem kampanii będzie outdoor w postaci 425 nośników w 48 miastach. Co ciekawe, Bank postanowił spróbować również trafić do swojej grupy docelowej nieszablonowymi metodami. W styczniu po 14 wybranych miastach krążyć będą obradowane przez Bank Pocztowy samochody marki Syrena, czyli popularne „skarpety”, naturalnie w nawiązaniu do hasła kampanii edukacyjnej – „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto!”.
– Dodatkowo w tych miejscach hostessy rozdawać będą przechodniom przydatne o tej porze roku… ciepłe skarpety. Chcemy w ten sposób zwizualizować główne przesłanie naszej akcji edukacyjnej – mówi Marcin Szymkowiak, Dyrektor Departamentu Promocji Banku Pocztowego. Na otrzymanie pary ciepłych skarpet mogą liczyć także klienci, którzy w styczniu zdecydują się na otworzenie rachunków w oddziałach Banku Pocztowego.
Poza akcją edukacyjną od początku roku Bank Pocztowy będzie kontynuował kampanię reklamową swoich produktów. Znana już z reklam Banku rodzina Nowaków w styczniu zachęcać będzie do otwierania darmowych Pocztowych Kont Nestor, a w lutym Pocztowych Kont Standard. Na marzec 2011 r. planowana jest kampania reklamowa kredytu gotówkowego Raz Dwa.
Niezmiennie za kreację odpowiada Banah Group, a zakup mediów przeprowadził MEC.
Źródło: Bank Pocztowy