emFinanse to nowa spółka na rynku pośredników i doradców finansowych zajmująca się sprzedażą produktów bankowych i bankowo-ubezpieczeniowych. Celem emFinanse jest stworzenie otwartej platformy sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeniowych, dlatego jednym z pierwszych zadań podjętych przez spółkę było wypracowanie modelu funkcjonalnego oddziałów. W grudniu 2005 firma uruchomiła pierwszą placówkę w Szczecinie testując jej funkcjonalność oraz procedury obsługi klienta. – Po wprowadzeniu niezbędnych zmian w sposobie działania, na początku kwietnia podjęliśmy decyzję o uruchomieniu sieci oddziałów na terenie całej Polski – mówi Ryszard Słowiński, prezes emFinanse. Niezależnie od własnych placówek spółka prowadzi działalność przez sieć przedstawicieli, którzy działają zarówno w dużych miastach, jak i w średnich i małych miejscowościach. Docelowo przewiduje się podpisanie umowy o współpracę z około 400-tu przedstawicielami.
Model oddziału emFinanse stanowi unikalne połączenie cech placówki bankowej i oddziału firmy ubezpieczeniowej. – Projektując placówkę uwzględniliśmy otwarty i przyjazny charakter emFinanse, dlatego stworzyliśmy komfortowe i zapewniające klientom dyskrecję pokoje obsługi – mówi Ryszard Słowiński. – Chcieliśmy stworzyć wrażenie ciepła i odprężenia, a jednocześnie podkreślić wysoką jakość usług, dynamizm w działaniu oraz zastosowaniu najnowszych technologii w standardach obsługi klienta – dodaje.
W pierwszym roku swojej działalności emFinanse skoncentruje się na dystrybucji produktów finansowych – głównie kredytów gotówkowych, samochodowych oraz hipotecznych w oparciu o wybranych dostawców: mBank, Multibank, Millenium Bank, PKO BP, GE Money Bank. Produktową ofertę emFinanse uzupełniają produkty z rynku ubezpieczeniowego, które są integralną częścią produktów kredytowych. Modelem biznesowym, na którym spółka oparła swoja strategię działania jest assurebanking. Partnerem ubezpieczeniowym emFinanse jest Grupa COMPENSA oraz UNIQA SA.