Zdaniem Prezesa Zarządu BZ WBK Leasing SA – Tomasza Jąder: „Wyniki sprzedaży obligacji to dowód dużego zaufania do spółki leasingowej ze strony inwestorów. BZ WBK Leasing SA jako pierwsza spółka leasingowa skorzystała z tej formy pozyskania środków finansowych. Duże zainteresowanie ze strony nabywców obligacji świadczy o pozytywnej zmianie wizerunku podmiotów działających w branży leasingowej. Przede wszystkim jest to jednak potwierdzenie wysokiej jakości usług świadczonych przez Spółkę Leasingową Banku Zachodniego WBK”.
W ramach Programu Emisji Spółka zamierza wyemitować do dziesięciu milionów obligacji na okaziciela o wartości 100 złotych każda. Okresy zapadalności poszczególnych serii będą wynosiły od 2 do 5 lat. Zarząd przewiduje realizację około 20 emisji. Harmonogram oferowania obligacji oraz wartość poszczególnych emisji zależeć będzie od popytu na nie w poprzednich seriach oraz warunków rynkowych w trakcie trwania kolejnych subskrypcji. Program przewiduje możliwość oferowania jednej, dwóch lub większej liczby serii równolegle, o różnych parametrach oferty dla każdej z nich.
Biorąc pod uwagę powodzenie pierwszej serii Spółka oczekuje, iż kolejne emisje spotkają się z podobnym zainteresowaniem.
Sprawdź także:
17.03.2025 (19:40)
Goldman Sachs Alternatives uruchomił nową strategię private credit
Goldman Sachs Alternatives ogłosił uruchomienie nowej strategii private credit, skoncentrowanej na dostarczaniu …
17.03.2025 (19:37)
Uniqa rusza z nową edycją Akceleratora Wiedzy Brokera
Akcelerator Wiedzy Brokera to program szkoleniowy UNIQA, w którym udział może wziąć każdy broker …
17.03.2025 (15:28)
Axi weźmie udział w Invest Cuffs 2025 w Polsce
Broker FX i CFD Axi ogłosił swój udział w tegorocznych targach Invest Cuffs w Krakowie, w Polsce, które odbędą się …
17.03.2025 (15:26)
SGB-Bank nominowany do Mobile Trends Awards 2024 za wdrożenie klasyfikatora transakcji
Aplikacja SGB Mobile, tworzona we współpracy z Ailleron, po raz czwarty została nominowana w prestiżowym konkursie …
17.03.2025 (15:20)
Warta powraca z kolejną kampanią reklamową
Spoty emitowane w telewizji i Internecie promują ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC. Po sukcesie poprzednich reklam, …
17.03.2025 (11:25)
Fundacja BNP Paribas podsumowała 2024 rok
Projekty społeczne i edukacyjne, 23 643 godziny przeznaczonych na wolontariat, oraz setki tysięcy złotych …