Platforma sklepowa Click Shop wdrożyła integrację umożliwiającą e-przedsiębiorcom rozszerzenie kanałów sprzedaży online o Facebook, najpopularniejszy na świecie serwis społecznościowy.
F-commerce to termin, który powstał dość niedawno, na fali popularności serwisu społecznościowego Facebook. Jest to określenie sprzedaży online prowadzonej za pośrednictwem Facebooka. Analitycy branży e-commerce podkreślają, że takie niestandardowe formy sprzedaży będą systematycznie zwiększały udział w obrotach handlu online. Wdrożenie wprowadzone przez platformę Click Shop pozwoli na proste udostępnienie oferty sklepu internetowego w serwisie Facebook.
– Facebook skupiając ponad 760 mln użytkowników daje przedsiębiorcom ogromne możliwości. Postanowiliśmy udostępnić ten potencjał naszym klientom bezpłatnie i bezpiecznie, tak aby integracja sklepu internetowego przebiegała na poziomie oprogramowania. Cieszymy się, że po okresie testowym możemy udostępnić funkcjonalną integrację sklepów Click Shop z Facebookiem – mówi Przemysław Marciniak, Kierownik Produktu E-commerce, home.pl.
Integracja Click Shop z serwisem Facebook jest opcją bezpłatną dostępną dla klientów platformy. W pakiecie podstawowym umożliwia dodanie przycisku „Lubię to“ i „Wyślij“ na karcie produktu, możliwość komentarzy z wykorzystaniem konta na Facebooku oraz dodanie modułu FanBox do strony sklepu. W pakiecie Click Shop Premium integracja umożliwia ponadto utworzenie funkcjonalnego sklepu na Facebooku. Co więcej właściciele sklepów mogą otrzymać bezpłatny kupon na reklamę w systemie Facebook Ads, co może ułatwić dotarcie do pierwszych klientów w nowym kanale sprzedaży.
Firma home.pl udostępniająca platformę Click Shop przygotowała promocję dla przedsiębiorców chcących uruchomić własny e-biznes. W dniach od 18 do 24 października br. będzie można zakupić pakiety Click Shop i Click Shop Premium w wyjątkowych cenach.
Źródło: home.pl