Projekt szkoleniowy Klubu Bankowca i Concept Labs skierowany jest do branży finansowej, realizowany pod patronatem Związku Banków Polskich. Już od czerwca w ramach Akademii prowadzone będą cykliczne szkolenia otwarte dla bankowców z zakresu zarządzania i strategii, marketingu oraz umiejętności interpersonalnych.
„Bankowa Akademia Umiejętności to kolejna, po Akademii Sportu Klubu Bankowca, inicjatywa, która nie tylko wzbogaci wiedzę i rozwinie umiejętności naszych uczestników, ale ma służyć bliższemu poznaniu się przedstawicieli środowiska bankowego, co będzie sprzyjać wymianie doświadczeń i opinii wewnątrz naszej branży” – mówi Jolanta Kaczmarek, kierownik Klubu Bankowca Związku Banków Polskich.
Bankowa Akademia Umiejętności ma za zadanie rozwijać kompetencje osób pracujących w branży bankowej, finansowej i wspierać w dostosowaniu do zmian, jakie zachodzą na rynku finansowym, rynku pracy oraz w obszarze komunikacji w dobie nowych mediów.
„Pragniemy skupić się głównie na tematach dotyczących trendów, technologii oraz innowacji w komunikacji. Do współpracy zaprosiliśmy trenerów-ekspertów, którzy posiadają doświadczenie w projektach dla branży finansowej i pragną podzielić się swoimi doświadczeniami, pasjami oraz zainspirować uczestników do podejmowania nowych wyzwań” – dodaje Daria Chrzan, training development director w Concept Labs.
Szkolenia będą odbywać się w salach szkoleniowych w siedzibie Klubu Bankowca przy ul. Smolnej 6. Pierwsze szkolenie zaplanowane jest na 15 czerwca, a dotyczyć będzie tematyki komunikacji korporacyjnej i employer brandingu w dobie social media.
Szczegółowe informacje na temat aktualnych tematów i terminów szkoleń prezentowane są w serwisie Klubu Bankowca: www.klubbankowca.pl
Źródło: Klub Bankowca