PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćMultiBankStartuje nowa kampania MultiBanku

MultiBank

Startuje nowa kampania MultiBanku

MultiBank 09.11.2009 (13:44) artykuł nadesłany
MultiBank

Kreacja przygotowana przez agencję Just, szeroki zakres nośników oraz nowy format wizualny połączony z muzyką Andrzeja Smolika, to wyróżniki rozpoczynającej się 9 listopada 2009 r. kampanii produktowo-wizerunkowej MultiBanku.

Cel wizerunkowy kampanii, która potrwa do połowy grudnia 2009 r. to ukazanie MultiBanku jako sprawnie działającej instytucji oferującej najwyższą jakość obsługi klienta.

W kampanii „Zmień bank na MultiBank” ta wartość jest komunikowana jako powód do rozważenia zmiany dotychczasowego partnera finansowego. W tym celu MultiBank promuje rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy MultiKonto, który stanowi podstawową platformę relacji klienta z bankiem. Jego unikalnym wyróżnikiem jest mechanizm zwrotu opłaty za prowadzenie konta dla aktywnych klientów.

Kreacje prezentowane w stacjach telewizyjnych, na wielkoformatowych nośnikach outdoorowych, w prasie, Internecie oraz w sieci placówek MultiBanku mają spowodować wzrost spontanicznej znajomości marki w grupie celowej.

– Wysoka jakość obsługi i sprawność w relacjach z Klientem to podstawa tożsamości marki i główne elementy biznesowej strategii MultiBanku. Nasze osiągnięcia w jej realizacji potwierdzają regularnie niezależne rankingi, bazujące zarówno na opiniach konsumentów korzystających z usług banku, jak i wynikach badań prowadzonych przez profesjonalne firmy badawcze. – wyjaśnia Wojciech Bolanowski, Dyrektor Marketingu MultiBanku – Dlatego w jesiennej kampanii prezentujemy Klientom alternatywę. Zachęcamy do przełamania przyzwyczajeń i zmiany partnera finansowego na sprawnie działający bank z wysoką jakością obsługi. To cechy poszukiwane szczególnie przez Klientów wymagających z segmentu mass affluent. W kampanii „Zmień bank na MultiBank” pokazujemy, że na rynku istnieje instytucja spełniająca ich oczekiwania i dajemy sygnał, że bankowość może wyglądać inaczej. W moim przekonaniu oryginalna kreacja połączona z muzyką Andrzeja Smolika jest doskonałym nośnikiem przekazu, na którym nam zależy. Wyróżnik w postaci zwrotu opłaty za prowadzenie konta współtworzy obraz banku, który dostarcza usługi wysokiej jakości połączone z solidnymi produktami finansowymi – dodaje.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG, a w przygotowaniu i sprawnym przeprowadzeniu działań promocyjnych pomogły:
– Studio Graficzne Agaty Sobiepańskiej (SGAS),
– agencja K13,
– MMDS – Print Management,
– agencja interaktywna Upward,
– Firma Motion Type.

Kreację TV można zobaczyć tutaj

Informacje dodatkowe:

– okres trwania kampanii: 09.11. – 10.12.2009 r.
– kreacja: agencja reklamowa Just
– planowanie i zakup mediów: dom mediowy MPG
– hasło kampanii: „Zmień bank na MultiBank”
– produkt główny: konto ze zwrotem opłat
– nośniki:

1. Telewizja:

TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN CNBC Biznes, TVN TURBO, TVN Style, TVN Warszawa, Discovery Channel, Discovery Travel and Living, Animal Planet, Discovery Word, Discovery Science, National Geographic, AXN, Travel Channel, VH1, TV Puls, ZoneEuropa, Hallmark, Canal+, Canal+Sport, Planete, Club, kuchnia.tv, FoxLife, Superstacja, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, 

2. Internet:      

Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, TVN24.pl, WP.pl, Nasza-klasa.pl, OnetLajt.pl, Bankier.pl, Money.pl, o2.pl, Google.pl,

3. Prasa ogólnopolska:

Gazeta Wyborcza, Polityka, Newsweek, Forbes, Wprost,

4. Prasa lokalna:

Mutacje regionalne Dziennik Polska the Times, Dziennik Polski, Dziennik Wschodni, Echo Dania, Express Bydgoski, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska, Gazeta Pomorska, Gazeta Współczesna, Głos Dziennik Pomorza, Kurier Szczeciński, Nowa Trybuna Opolska, Nowiny, Nowości, Echo Miasta, Kurier Południowy,

4. Outdoor:     

Siatki wielkoformatowe, backlighty, Centra Biznesu w miastach: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Łódź, Trójmiasto, Katowice, Szczecin,

5. Placówki:    

Witryny Centrów Usług Finansowych MultiBanku wyklejone folią one-way vision.

Źródło: MultiBank

multibank reklama 2009-11-09
Redakcja PRNews.pl
Tagi: multibank reklama

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś

Daniel Trzaskoś, dyrektor ds. PR w Brandscope…

Łukasz Piasta

Łukasz Piasta

Dyrektor, Komunikacja Korporacyjna & Usługi Finansowe Łukasz…

Tomasz Głodowski

Tomasz Głodowski

Tomasz Głodowski Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców