Strategiczne partnerstwo między SumUp i Adyen ma na celu zapewnienie lepszego doświadczenia płatniczego małym i średnim przedsiębiorstwom na całym świecie. SumUp rozszerza swoją ofertę, aby za pośrednictwem usług finansowych Adyen jego klienci mieli najszybszy dostęp do swoich pieniędzy.
Adyen, platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, wraz z SumUp, globalnym liderem w dziedzinie technologii finansowych dla małych przedsiębiorstw, połączyły siły w ramach strategicznego partnerstwa. Firmy będą oferować najlepszą obsługę płatności i przyspieszone rozliczenia dla milionów małych firm na całym świecie.
Dzięki nawiązanej współpracy SumUp będzie mógł rozwinąć swoją dotychczasową ofertę niemal natychmiastowych rozliczeń oferując je milionom małych i mikro firm handlowych w strefie Euro i Wielkiej Brytanii. Wszystko po to, aby zapewnić im szybszy dostęp do pieniędzy i pełną kontrolę nad finansami.
Dzięki współpracy z Adyen SumUp zapewni jeszcze większej liczbie klientów dostęp do wiodących w branży rozliczeń tego samego dnia, siedem dni w tygodniu, 365 dni w roku. Oznacza to, że MŚP otrzymają środki w ciągu kilku minut, a nie kilku dni po sprzedaży. Rozwiązanie zapewni małym przedsiębiorstwom szybszy dostęp do funduszy, zmniejszając zapotrzebowanie na duże rezerwy kapitału obrotowego i zaspokajając krytyczne potrzeby w zakresie przepływów pieniężnych. Aż 79 proc. użytkowników platform dla MŚP przywiązuje dużą wagę do szybszego dostępu do środków i wyraża zapotrzebowanie na wypłaty tego samego dnia (źródło: Adyen/BCG – Embedded Finance Report: How platforms are revolutionizing SMB banking, 2022).
Platforma Adyen integruje usługi płatnicze, usprawnia rozliczenia, raportowanie i wypłaty w czasie rzeczywistym, skracając czas transferu i zwiększając elastyczność finansową. SumUp oferuje wiodącą w branży, kompleksową platformę narzędzi biznesowych i usług finansowych dla MŚP. W wizji świata prezentowanej przez SumUp każdy może zbudować dobrze prosperujący biznes. W ofercie jest pakiet produktów zawierający usługi osobiste i zdalne, terminale płatnicze i kasy w punktach sprzedaży, bezpłatne konto i kartę firmową, hosting sklepu internetowego i narzędzia do fakturowania.
Impulsem do rozwoju SumUp była możliwość wejścia na nowe rynki przy jednoczesnym wprowadzeniu nowych kategorii produktów i usług. Firma aktualnie obsługuje ponad 4 miliony sprzedawców na 36 rynkach na całym świecie. Adyen i SumUp, w oparciu o wypracowanie doświadczenia z Australii, ustanowią nowy standard branżowy w zakresie silnej i przyszłościowej ekspansji rynkowej.
Źródło: Adyen i SumUp